Underligt "problem" SMS - jeg kan ikke gre~
Fra : Per

Dato : 03-11-07 16:52

Hej NG !

ER der nogen, der har en god forklaring til følgende:

Når jeg modtager sms fra en bestemt kollega, som ER kodet ind i min telefons
telefonbog, så kan den ikke vise at det er fra ham. Altså den henter ikke
data fra telefonbogen.Den skriver bare starten af sms teksten og ikke det
navn han står under i tlf. bogen.
Der er ikke noget galt med selve sms teksten, blot kan jeg ikke umiddelbart
se hvem det er fra??
Når jeg læser hans sms og scroller ned, ja så kan jeg godt se hvad nummer
den er sendt fra.

Alle andre der står i min telefonbog virker det som det skal med - altså jeg
kan se at sms´en kommer fra den og den.

Det er ikke kun mig den gør det hos men også hos andre af mine kolleger. Når
de modtager sms fra kollegaen, så skriver den ikke hvem det er fra (selvom
han også står i deres tlf. bog) ??

Nogen ideer ?

--
Med venlig hilsen Per !

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 03-11-07 17:25

Tror det er din kollega's mobil problemet er....

Kunne forestille mig noget i stil med 'skjult' nummer.

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 03-11-07 18:12

Hejsa

Kunne være fordi du har samme nmmer indkodet under flere forskellige
kontaktpersoner.

Fx.

Peter hjem xxxxxxxx
arb xxxxxxxx

Peter arb xxxxxxxx

Så kan den ikke finde ud af det....

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Per

Dato : 03-11-07 18:18

www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk wrote:
> Hejsa
>
> Kunne være fordi du har samme nmmer indkodet under flere forskellige
> [...]

Du har ret - navnet står 2 steder - så mon ikke det er derfor

1000 tak for hjælpen...

mvh. Per