Bibob og sim kort?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 03-11-07 12:06

Hej

Er jeg den eneste som har modtaget en mail for flere dage siden om at mit
nye sim-kort er blevet afsendt fra bibob, uden at havde modtaget det endnu?

Det plejer da kun at tage posten 1-2 dage at få et alm. brev frem.

Jeg har bibob mistænkt for at skrive at de har afsendt kortet uden at de har
gjort det. De skulle jo nødig virke for pressede og melde klart ud at de
ikke kan følge med endnu engang.

mvh
Rune

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-11-07 12:17

> Er jeg den eneste som har modtaget en mail for flere dage siden om at mit
> nye sim-kort er blevet afsendt fra bibob, uden at havde modtaget det endnu?

Ja

> Det plejer da kun at tage posten 1-2 dage at få et alm. brev frem.

Bestilte om aftenen, mail dagen efter om, at det var afsendt og dagen
efter igen var der post.

> Jeg har bibob mistænkt for at skrive at de har afsendt kortet uden at de har
> gjort det. De skulle jo nødig virke for pressede og melde klart ud at de
> ikke kan følge med endnu engang.

Ahhh.... den er vist lidt hjemmestrikket

Så uprofessionelle tror jeg ikke du kan skyde dem i skoene for, at være

/Martin

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-11-07 12:34

On Sat, 03 Nov 2007 12:17:11 +0100, Martin Johansen [6000] wrote:

> Ahhh.... den er vist lidt hjemmestrikket
>
> Så uprofessionelle tror jeg ikke du kan skyde dem i skoene for, at være

Prøv at gå ind på mobildebat.dk så skal du se teorier der area 51 til at
ligne et faktum.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-11-07 12:42

In article <jxjbpy4tgwux$.2g67aqkaqh3h$.dlg@40tude.net>,
"J.K.Arning" <spam@arning.dk> wrote:

> Prøv at gå ind på mobildebat.dk så skal du se teorier der area 51 til at
> ligne et faktum.

Hehe

/Martin

Fra : Michaelbs

Dato : 03-11-07 12:54

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> har gjort det. De skulle jo nødig virke for pressede og melde klart ud at

Jeg bestilte i forgårs og fik brevet i går. De havde ellers skrevet at jeg
skulle regne med 4-5 dage.
Så det er da muligt at du skal regne med 4-5 dage.

mvh Michael

Fra : Kert Rats

Dato : 03-11-07 13:36

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:472c6174$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> skulle regne med 4-5 dage.
> Så det er da muligt at du skal regne med 4-5 dage.

Jeg bestilte via deres hjemmeside en Nokia 1110i kl. 16.15 og fik den med
posten dagen efter! Det er da flot, synes jeg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 05-11-07 16:40

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> wrote in message
> [...]
> har gjort det. De skulle jo nødig virke for pressede og melde klart ud at

Tak for svarene.

Jeg trækker min mistanke tilbage