SonyEricsson K850i - hvor godt er kameraet~
Fra : Jakob Munck

Dato : 02-11-07 08:08

Jeg har brug for en mobil med et godt kamera og overvejer derfor at købe en
SoneEricsson K850i. Men jeg har læst forskellige beskrivelser af kameraet,
som ikke alle var lige godt. Derfor vil jeg godt høre om der er nogle af
denne gruppes deltagere som har erfaringer med at fotografere med denne
kameramobil? Især fotos taget i dårlig belysning, er jeg interesseret i.

Link til fotos, taget med K850i er jeg også interesseret i.

v.h.
Jakob

Fra : Jakob Munck

Dato : 02-11-07 10:08
Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 02-11-07 10:23

Syntes billderne, der er taget med en K850i ikke er så skarpe sammenlignet
med en Nokia N95.

Men skyldes jo nok at Nokia'en har Carl Zeiss optik.

Fra : Peter

Dato : 02-11-07 14:35

Hej.

> Syntes billderne, der er taget med en K850i ikke er så skarpe sammenlignet
> med en Nokia N95.

> Men skyldes jo nok at Nokia'en har Carl Zeiss optik.

Ja jeg kan se hvad du mener Nokia med CZ optik er da for lækkert:

<http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k850/n95vsk800/09072007081.jpg>

*LOL*

--
Peter

Fra : Per

Dato : 02-11-07 16:28

Peter wrote:
> Hej.

> Ja jeg kan se hvad du mener Nokia med CZ optik er da for lækkert:

> [...]

Ufatteligt hvor ringe en moderne mobil telefon stadig tager billeder - køb
hellere et rigtigt lommekamera - mobiltelefoner er stadigvæk kun til "for
sjov" billeder - der er vist heller ikke nogen der endnu har en rigtig
lukker indbygget.

/Per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-11-07 20:54

Per skrev:

> Ufatteligt hvor ringe en moderne mobil telefon stadig tager billeder - køb
> hellere et rigtigt lommekamera

Så skal man jo konstant løbe rundt med to dingenoter i lommen -
hvis man er så heldig at ens kamera kan være i lommen.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 03-11-07 19:15

Hej.

> Så skal man jo konstant løbe rundt med to dingenoter i lommen -
> hvis man er så heldig at ens kamera kan være i lommen.

Næææ du, det er 3 dimser......
Mange, uanset at de har en rigtig god musikafspiller i deres telefon, vælger
sjovt nok også at have en af de "helt fantastiske" ipod´s i lommen......

*LOL*

--
Peter

Fra : Anders \(6400 Sønder~