"Mit Bibob" - erfaringer søges
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 29-10-07 03:26

Jeg overvejer at skifte fra telmore til bibob, men er ikke sikker endnu.

Bl.a. kan jeg hos telmore rigtig godt lide "mit telmore" konceptet hvor
man får en meget overskuelig oversigt over sit forbrug, med diverse
muligheder for at lave statistik mv. Samt en adressebog der automatisk
kan tilføje og lave opslag på de numre du har haft ringet til osv. samt
webSMS.

Hvordan er de med disse funktioner hos bibob, er der noget lign?
og er der evt mulighed for at migrere sin adressebog fra telmore over
til bibo så man ik skal tilføje folk igen og igen?

Gerne screenshots fra Mit bibob, jeg er spændt på at se hvad de har
fundet på? På forhånd tak

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-10-07 14:19

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

Har du adgang til dk.binaer så lægger jeg et schrenshot.
Der er ikke de mugligheder endnu !

--
ad

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-10-07 15:54

Esben von Buchwald wrote:
> Jeg overvejer at skifte fra telmore til bibob, men er ikke sikker
> endnu.

Kender du mange der har telmore ?
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article353093.ece

--
ad

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 29-10-07 17:30

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Kender du mange der har telmore ?
> http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article353093.ece

Ja jeg har se det, venter nok med at skifte til efter nytår medmindre
Bibob kommer med noget lign