N73 opstartslyd
Fra : Don't@mail

Dato : 27-10-07 09:08

Har en N73 som jeg i øvrigt ikke er så glad for fordi den er utrolig
langsom. Men en ting som jeg er temmelig træt
af er den lyd den kommer med hver gang man tænder den.
Jeg kan ikke finde ud af hvor man frakobler denne opstartslyd. Er der nogen
der evt. kan hjælpe med det ?

mvh Kim

Fra : ai

Dato : 27-10-07 10:54

værktøjer-indstillinger-profiler, vælg normal eller (lydløs)
//ani

Fra : Don't@mail

Dato : 27-10-07 17:31

Vælger jeg lydløs, så er hele telefonen lydløs og ikke kun i opstarten

Fra : Optimus Prime

Dato : 29-10-07 11:17

Don't@mail skrev:
> Har en N73 som jeg i øvrigt ikke er så glad for fordi den er utrolig
> langsom

Har du prøvet at opdatere den? jeg har for nylig skiftet til software
ver. 4.0727.2.2.1 - lige efter jeg har tændt den, så er den utroligt
sløv; men efter ca. en halv dag vågner den op til dåd... Kom fra en 3.x
version og dengang var den så sløv at det var irriterende...