Findes der alternativ til Nokia PC suite ~
Fra : Peter

Dato : 25-10-07 19:40

Hej.

Findes der ikke et alternativ til Nokia PC suite ??

Når jeg vil ind i kontakter, så går den ind på mit skrivebord på PC´en i
stedet ?!?
- jeg har haft forsøgt af-install og ny install, men uden at det
fungerede.....

Min forbindelse fungere vist som den skal.....
- jeg kan ihvertfald få forbindelse til telefonens fil-system og billeder
mv.......

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-10-07 21:24

"Peter" <pd@gæt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Findes der ikke et alternativ til Nokia PC suite ??

Synes nu ikke nedenstående er meget værd,men du kan da altid prøve en demo:
http://www.oxygensoftware.com/en/default.asp

Prøvet med nyeste/ældre versioner af nokias program ?