3G hos Bibob ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-10-07 11:44

Jeg har problemer med at få 3G til at virke på mit Bibob sim-kort. Jeg
bor i et område hvor Sonofon har god 3G-dækning, så det ærgrer/
irriterer/undrer mig at jeg ikke kan få Bibob sim-kortet til at koble
sig på Sonofons 3G-net.

Hvordan virker 3G hos Bibob for jer andre?

Claus

Fra : John

Dato : 25-10-07 20:09

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det virker vist heller ikke for andre . Jeg kan godt sende sms med 3G , men
ikke gå på internet eller lign.
Der er flere med samme problem . 3G viser fuld signal hvis mobilen har været
slukket men så forsvinder det igen.

John

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-10-07 21:38

Hej

Claus E Beyer <ceb.news@gmail.com> wrote:

> [...]
>bor i et område hvor Sonofon har god 3G-dækning, så det ærgrer/
>irriterer/undrer mig at jeg ikke kan få Bibob sim-kortet til at koble

Du er ikke den eneste ! Hvis det er nogen trøst :) Men, de er klar over
problemet hos BiBoB, og ifølge flere indlæg på "Mobildebat" arbejdes der
på sagen...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"