N6110nav - hukommelse?
Fra : J W Nielsen

Dato : 24-10-07 16:30

Hej...
Har netop købt subj. og den er bare super. Jeg har også fået mig et 2Gb kort
istedet for det på 512Mb som sidder i telefonen.
Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af, hvor de forskellige ting gemmes... Jeg
har for nuværende to kort installeret, nemlig det medleverede kort over
Norden samt et kort over Tallinn, som jeg har købt.
I min naivitet troede jeg, at jeg blot kunne formattere 2Gb-kortet i
telefonen - og dernæst via min PC kopiere indholdet af 512'eren over på
2Gb'eren. Joeee, det kunne jeg da også - kortene virkede bare ikke...
Mao: Hvordan får jeg mine data til at ligge på min nye 2Gb kort?

Mvh Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-07 16:44

Det kan du også godt se indlæg fra den 3-10

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : J W Nielsen

Dato : 24-10-07 18:39

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i meddelelsen
> Det kan du også godt se indlæg fra den 3-10

Hej PE
Tak for svar - Havde ikke set at emnet sikftede undervejs
Meeen, hvordan skal jeg "forberede" 2Gb-kortet. Skal jeg formattere kortet i
telefonen og så føre kortene over som beskrevet?
Skal jeg så til sidst flytte musik og dokumenter over via PC'en?

mvh jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-07 18:45

Kan jeg sku ikke huske , men det virkede for mig i første hug ;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 24-10-07 19:16

Hvad mrk. er kortet ?

Har nemlig også købt et kort til min Nokia, dog ikke en 6110nav, men en N73,
og det Kingston kort jeg har købt spiller bare derudaf.

Fra : J W Nielsen

Dato : 24-10-07 20:46

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvad mrk. er kortet ?
>
> Har nemlig også købt et kort til min Nokia, dog ikke en 6110nav, men en
> N73, og det Kingston kort jeg har købt spiller bare derudaf.

- det er et SanDisk

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 25-10-07 06:29

Har på fornemmeren at enten er kotet defekt, eller også kan telefonen ikke
'snakke' med kortet.

Nu ved jeg ikke om du har prøvet at formattere kortet i din mobilos ellers
er det en mulighed.

En anden mulighed kunne være, at formattere kortet i en PC via en kortlæser.