Mobil med store knapper?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 23-10-07 07:07

Hej

Min mor skal have en mobil. Hun skal KUN bruge den til at skrive sms på.
Hun har aldrig haft en mobil før. Hun skal måske skrive 30-50 sms om
måneden.

Mobilen skal være simpel og have så store knapper til sms som muligt.

Jeg gentager: Hun skal KUN bruge den til at skrive sms på.

Hvilken telefon skal jeg vælge?

mvh
Rune

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 23-10-07 07:38

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Mobilen skal være simpel og have så store knapper til sms som muligt.
>
> Jeg gentager: Hun skal KUN bruge den til at skrive sms på.

Hun skal vælge Nokia 6131 eller Nokia 3110 Clasic

Carsten

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 23-10-07 08:13

"Carsten (H)" <no@mail.thanks> wrote in message

> "Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> skrev i meddelelsen

> Hun skal vælge Nokia 6131 eller Nokia 3110 Clasic
>
> Carsten

Havde godt nok ikke forventet at jeg skulle give 1000 kr for en ny uden
abonnement.

Den skal jo absolut kun bruges til sms.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-10-07 07:59

Hej

> [...]
>
> Mobilen skal være simpel og have så store knapper til sms som muligt.
>
> Jeg gentager: Hun skal KUN bruge den til at skrive sms på.

Nokia 3510i

Mvh Poul

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 23-10-07 08:15

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej

> Nokia 3510i
>
> Mvh Poul

Hvor finder jeg den? Kan ikke søge den på mobilpriser.dk

Fra : Max

Dato : 23-10-07 16:00

Hej Rune

> Hvor finder jeg den? Kan ikke søge den på mobilpriser.dk

Da det er en gammel telefon, så på brugtmarkedet.

--
Mvh Max

Fra : Ralle

Dato : 23-10-07 10:28

Rune Vestergaard skrev:
> [...]
>
> Mobilen skal være simpel og have så store knapper til sms som muligt.
>
> Jeg gentager: Hun skal KUN bruge den til at skrive sms på.

Den her fon må være perfekt til ældre medborgere der gerne vil være
mobil og måske ikke ser og hører så godt. Prisen er måske for høj, men
alting koster jo.
http://www.emporialife.dk/template.php?page=forside

Ralle

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-10-07 17:59

Ralle wrote:

> Den her fon må være perfekt til ældre medborgere der gerne vil være
> mobil og måske ikke ser og hører så godt. Prisen er måske for høj, men
> [...]

Den kan fåes et par hundrede kroner billigere her:
http://www.mobiludsalg.dk/pi/Emporia_Life_u_abonnement_4419_519.aspx

Mv
Johan

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-10-07 18:24

Den 23-10-2007, skrev Rune Vestergaard:
> [...]
>
> Mobilen skal være simpel og have så store knapper til sms som muligt.
>
> Jeg gentager: Hun skal KUN bruge den til at skrive sms på.

Jeg har 6086, som er identisk med 6085.
Den har stor skærm, og knapper der er så store at mine tommelfingre kan
bruges til at skrive beskeder med.
Det er min anbefaling.
Kai