Efterlysning: Solvej, hvordan gik det?
Fra : Mariann Juhl

Dato : 09-11-07 13:10

Hej Solvej

Håber at du ser denne efterlysning. Jeg kan ikke lade være med at tænke
på de to katte, du fortalte om i tråden "Jeg hader dyrplagere" (Især
fordi det sådan stormer og er blevet rigtig koldt). Hvordan er det gået
de to små stakler? Er de blevet fundet igen?

Med venlig hilsen
Mariann Juhl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-11-07 19:06

"Mariann Juhl" <mariannjuhlKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:w5WdncaovKCM06nanZ2dnUVZ8qOknZ2d@giganews.com
> [...]
> dyrplagere" (Især fordi det sådan stormer og er blevet rigtig
> koldt). Hvordan er det gået de to små stakler? Er de blevet

Ja, gud ved hvordan det er gået dem. Jeg er helt ødelagt hver gang
vinteren melder sig, når jeg tænker på alle de stakkels små hjemløse
misser, der går til grunde både af sult og kulde. Det er lige til at
blive syg af at tænke på, når ens egen mis får hvad den behøver og
har en dejlig varm sofa at sove i.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats