MS Windows
briani 27239
Kamera kan ikke findes
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 11-11-07 23:49

Hej.

min XP kan pluselig ikke længere finde mit kamera... Jeg har genintall. al
software uden resultat. I dev. manager melder den, at det er pga. en fejl i
reg. databasen.

Jeg har søgt på "Canon" og slettet det jeg kunne finde, men jeg tror at
problemet er, at den bruger Win. egen "digital kamera" driver, som der
åbenbart lige pludselig er kommet fejl i.

Hvad gør jeg lige her?

x-postet i foto + system.win

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Peter

Dato : 12-11-07 12:24

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:473786e4$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> problemet er, at den bruger Win. egen "digital kamera" driver, som der
> åbenbart lige pludselig er kommet fejl i.

Jeg formoder at dit kamera tilsluttes via USB.
Er det tilfældet, starter du computeren op i fejlsikker tilstand, går ind i
System/Enhedsorienteringen og fjerner den USB hub der repræsentere dit
kamera. Kan du ikke se hvilken, fjerner du bare alle USB enheder. Derefter
tænder du alle de USB enheder, der er tilsluttet computeren og genstarter.
Under genstarten i normal tilstand, vil Win XP geninstallere nye USB Hubs og
udskifte defekte drivere.

PeterB

Fra : emj

Dato : 12-11-07 14:12

Peter skrev:

>Derefter
>tænder du alle de USB enheder, der er tilsluttet computeren og genstarter.

Ikke nødvendigt at tilslutte noget, før det er aktuelt.

Hilsen emj