MS Windows
briani 27239
USB Mus Låser PC
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-11-07 06:51

Min bærbare har det irriterende problem at hver gang jeg forsøger at
tilslutte en USB mus låser maskinen fuldstændigt.

-Musen virker fint med Linux, det er WinXP SP2 der er problemet
-Jeg har seneste drivere installeret deriblandt Chipset drivere som jeg
tror er dem man skal bruge til USB
-Der ligger ikke noget særligt af software på maskinen idet den netop er
geninstalleret med windows i stedet for linux

Er der nogle der har et bud på hvad problemet er eller hvordan jeg kan
fejlfinde det?