MS Windows
briani 27239
Windows XP og fejl ved lukning af vindue. ~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-11-07 11:20

Jeg har netop købt en ny PC, (no-name fra lokal forhandler) med XP.

jeg har installeret program til mus fra CD der var med en ca 4 år gammel
mus, jeg havde. (Optisk med rulle)
På CD'en står: MouseWare 9.42.1 (Win)

Jeg får fejlmelding når jeg lukker vinduet "egenskaber for mus". Uden at
have rørt noget, kun kigget. Og derefter trykker "Annuler".

Kan det skyldes at drivere ikke er opdateret.?

Beskrivelse:
Tekst i vindue der dukker op: "Windows har lukket dette program for at
hjælpe med til at beskytte din computer"
Der vises en ikon til venstre i vinduet. Og der står desuden: "Navn: Kør
en DLL som et program".

Jeg kan der kun vælge: "Luk program" Når jeg trykker der, kommer endnu
et vindue, med flg. besked:
"rundll32.exe har fundet en fejl og afsluttes". Derfra kan sendes
fejlrapport til Windows. Eller undlade. PC'en har aldrig været på
nettet, derfor er den aldrig sendt.

Der er en fejlrapport: Starter med: EvenType:BEX P1:rundll32.exe P2: 5.1
osv. osv.

(Jeg har haft samme mus+SW installeret på den gamle PC, men aldrig set
problemer. Med Win 98)

Jeg skal også nævne at PC'en igår kom retur fra forhandleren, efter jeg
inden 24 timer efter køb havde fået tilsvarende fejlmelding ved åbning
af vinduer som Stifinder og Kontrolpanel. Andre programmer kunne køre!
En del drivere blev geninstalleret hos forhandleren.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-11-07 12:14

Jørgen Rasmussen wrote:
> Jeg har netop købt en ny PC, (no-name fra lokal forhandler) med XP.
>
> jeg har installeret program til mus fra CD der var med en ca 4 år gammel
> mus, jeg havde. (Optisk med rulle)
> På CD'en står: MouseWare 9.42.1 (Win)

Jeg kan se at opgradering til driver 9.79.1 hjalp mig.

Fejlmeldingen ses ikke længere.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/