MS Windows
briani 27239
Kan ikke se min XP computer fra min Vista ~
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 09-11-07 20:01

Hej

Har lige fået en notebook, med Vista, og vil gerne dele nogle filer over mit
netværk, men jeg kan ikke komme til og se min comouter med XP, jeg kan godt
se min Notebook, fra Xp maskinen, mener snart jeg har prøvet alt! det hele
sidder på en Zyxel-router 2602, og med en Netgear router med trædløs som
notebooken sidder på den er deaktiveret i dhcp serveren. der er 3 andre xp
computere på netværket og de kan alle se hinanden, lige på nær altså Vista
maskinen som ikke kan nogen delte mapper på mit lan!

Mvh

Jesper

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 09-11-07 21:34

http://www.vistaguide.dk/guides/guides/article/2/guide-til-ne.html

Fra : Jesper

Dato : 11-11-07 00:16

"Capt'n Tailstriker" <kadoriv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.vistaguide.dk/guides/guides/article/2/guide-til-ne.html
>

> On Fri, 9 Nov 2007 20:01:10 +0100, "news.cybercity.dk"
> <sloth@fyfyit.dk> wrote:

der er intet af disse ting der hjælper, jeg ved ikke rigtig hvad der sker,
det eneste jeg er lidt i tvivl om er, de porte som skal åbnes, på min
vindows XP, om de skal åbnes for et bestemt program, eller hvordan lige??

Jesper