MS Windows
briani 27239
Program til fil-dubletter
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-11-07 14:41

Findes der et program, der kan gennemsøge ens pc og finde alle de ens filer
der findes. Jeg er nemlig rimelig sikker på at jeg har en masse dubletter på
min pc og jeg ville derfor gerne finde og slette disse. Kender I til et
program, der er i stand til det? Jeg har kendskab til programmet Dub
Detector, men det kan kun finde billeder og jeg er ude efter alle former for
filer.

mvh

Lars

Fra : Anders \(6400 Sønder~