MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista - Start af IE tager en "evighed"
Fra : i5rpgfree@gmail.com

Dato : 08-11-07 20:28

Hej,

Jeg har fået en ny bærbar med Vista og jeg har et spørgsmål ang. IE
7.0

1) Hvergang jeg åbner programmer skrives der i den første fane
"Opretter forbindelse". Det samme gentager sig hvergang jeg åbner en
ny fane og det tager en evighed (ja ja nu er alt jo relativet) og
imens er det hele låst.

2) Hvis jeg klikker en knap på en webside som åbner et pop-up vindue
så tager det også meget lang tid.

Jeg har undersøgt alt (men åbenbart ikke det rigtige) uden at finde
nogen løsning, så hvis der er nogen som har et godt bud ville det være
meget meget fint.

På forhånd tak
- Jan

ps: Skal lige nævne at Firefox ikke har samme problem