MS Windows
briani 27239
Slette Windoes Messenger?
Fra : Thomsen

Dato : 07-11-07 23:05

Hej
Hvordan er det nu man sletter Messenger fra maskinen.
(Igang med lidt hovedrengøring)

mvh Ole

Fra : Gamle

Dato : 07-11-07 23:27

Thomsen wrote:
> Hej
> Hvordan er det nu man sletter Messenger fra maskinen.
> (Igang med lidt hovedrengøring)

Hej.
Sådan her

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=108/SubId=108/id=848/text=Fjern+Windows+Messenger

Mvh.
Torben

Fra : Thomsen

Dato : 08-11-07 18:36

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
> [...]

Tak for linket. Så skulle den være væk.

mvh Ole

Fra : mogens

Dato : 08-11-07 01:26

@Thomsen

Hvis det drejer sig om den version af Messenger der installeres med
WinXP, hvorfor så ikke bare:

Start\Kontrolpanel\Tilføj eller fjern programmer
...Knappen "Tilføj/fjern Windows-komponenter"
.....Fjern flueben i rulleskakt for "Windows Messenger"
.....<Næste> osv.

Hilsen Mogens

Fra : Thomsen

Dato : 08-11-07 18:39

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg havde helt glemt funktionerne ude til venstre. Tak for den reminder.
Men som jeg forstår det fjerne det ikke programmet fra mankinen når man
fjerner fluebenet.

mvh Ole

Fra : mogens

Dato : 09-11-07 04:32

>Men som jeg forstår det fjerne det ikke programmet fra mankinen når man
>fjerner fluebenet.

Jeg er ikke sikker på hvad du mener her. Men jeg mener da at
programmet afinstalleres når fluebenet fjernes. Det kan så godt være
at installations-filerne bliver liggende på harddisken, det jo ms, men
heldigvis fylder disse kun en bagatel. (Ja, man ville løbe skrigende
rundt hvis man vidste hvor mange "bagateller" ens harddisk er fyldt
med!)

Hilsen Mogens

Fra : Thomsen

Dato : 09-11-07 16:38

> [...]

heldigvis fylder disse kun en bagatel. (Ja, man ville løbe skrigende
rundt hvis man vidste hvor mange "bagateller" ens harddisk er fyldt

Jeg regner med, som du også skriver, at når flubenet er væk så er
installationsfilerne stadig på computeren,
men Messenger er afinstalleret. Og det kunne jeg sådan set også godt have
nøjedes med.
Men jeg tænkte at jeg også gerne ville fjerne bagatellerne

mvh Ole

Fra : anton.m

Dato : 11-11-07 10:38

· Afinstaller Skjulte programmer: Åben Sysoc.inf, slet "hide", derpå
afinst. Windows Komponents.