MS Windows
briani 27239
Opstart af pc
Fra : SB

Dato : 07-11-07 21:44

Prøver denne gruppe, mit bedste bud på hvor jeg skulle spørge

Nogen der ved hvordan jeg får min PC til automatisk at starte XP op, når jeg
tænder for 220 v strømmen
En eller anden har fortalt mig det engang, men kan ikke huske det.

På samme måde ville jeg også gerne at nogen bestemte programmer automatisk
gik i gang, havde det været i det gamle autoexec.bat var det ingen problem
at få til at gøre, men hvordan i windows?

Søren

ellers så venligst diriger mig til de/den gruppe det hører under hvis det
ikke er den her
for mig er alle de grupper mere end meget forvirrende.

Fra : Max

Dato : 07-11-07 21:49

Hej SB

> På samme måde ville jeg også gerne at nogen bestemte programmer
> automatisk gik i gang, havde det været i det gamle autoexec.bat var
> det ingen problem at få til at gøre, men hvordan i windows?

Læg genveje til dem i start under programmer.

--
Mvh Max

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-11-07 22:12

On Wed, 7 Nov 2007 21:44:10 +0100, "SB" <sobo@SLETTESofir.dk> wrote:

>Nogen der ved hvordan jeg får min PC til automatisk at starte XP op, når jeg
>tænder for 220 v strømmen
>En eller anden har fortalt mig det engang, men kan ikke huske det.

Det skal gøres i BIOS, hvis den ellers understøtter den slags
narrestreger..

>På samme måde ville jeg også gerne at nogen bestemte programmer automatisk
>gik i gang, havde det været i det gamle autoexec.bat var det ingen problem
>at få til at gøre, men hvordan i windows?

Der er flere muligheder, men 'Start' folderen i 'Alle programmer' er
et bud...

<mlr>

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 08-11-07 12:31

> [...]

>gik i gang, havde det været i det gamle autoexec.bat var det ingen problem
>at få til at gøre, men hvordan i windows?

Start ==> Kør ==> msconfig

Fra : SB

Dato : 08-11-07 16:07

"Capt'n Tailstriker" <kadoriv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Start ==> Kør ==> msconfig

Og hvor derinde skal jeg så skrive hvis jeg fx. vil have word til at starte
automatisk op?

Søren