MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP slipstreamed - problem
Fra : Thore

Dato : 07-11-07 13:21

Hej...

Har med nlite lavet en cd med:

1) XP incl SP1
2) Integreret SP2
3) Integreret de hotfixes/updates der var tilgængelige i slutningen af
2006... (Disse er hentet fra MS-update med administratorrettigheder, så
de er gemt lokalt på HD'en. De lange filnavne er rename't til
KBXXXXXX.exe)

Har brugt den to gange, (forår og sommer 2007) og alt virkede fint
efterfølgende.

Forleden ville jeg så lave en ny med de hotfixes/updates der er kommet
siden slut 2006. Downloadede alle disse (igen med admin.rettigheder og
renamede dem alle til KBXXXXXX.exe)
Brugte igen den oprindelige XP-cd med SP1 på, samt integrerede SP2 og
integrerede hotfixes/updates.

Alt gik som det skulle og brændte en cd fra imaget.

Har lige prøvet at installere den og alt går fint.
PC'en starter fint, men næsten ligegyldigt, hvad jeg skal prøve at
installere af progammer, afvikle programmer o.l. beder den om "indsæt
din SP2 CD"...

Den SP2 jeg har brugt er en stor fil, og den er jo integreret på CD'en,
så jeg har ikke nogen SP2 i "løs vægt"...

Kunne selvfølgelig prøve at lave en SP2-CD med uniextractor e.l., men
ville da lige høre forum-et..:)

Nogen der har en (anden) løsning?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk