MS Windows
briani 27239
Outlook på Vista
Fra : Nyheder

Dato : 06-11-07 08:19

Hej NG

Jeg har en ven der har en Vista maskine med nyeste outlook på. Han har
problemer med at se mails der kommer i HTML format..... Jeg har været
inde og kikke og for mig ser det ud til at der ikke er forkert
opsætning, men jeg er afgjort ikke stiv i Vista og den nyeste Outlook.
Så hvis der er nogen der har en ide modtages den med glæde.

Sten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-11-07 09:43

Den 06-11-07 08.18 skrev Nyheder følgende:

> Jeg har en ven der har en Vista maskine med nyeste outlook på. Han har
> problemer med at se mails der kommer i HTML format.....

Kan du forklare nærmere? Du skal nok som minimum svare på nedenstående
spørgsmål, for at vi har en chance for at hjælpe.

Hvilket program:
Er det Windows Mail, du mener, eller mener du Outlook fra en Officepakke
(og i så fald: versionenummer, tak).

Hvordan opleves problemet:
Vises mailen i tekstformat? Kan han se billeder eller fx overskrifter
med større tekst? Er der nogen fejlmeddelelser? Og gælder det alle
mails, eller kun nogle?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.