MS Windows
briani 27239
Vistas backupsystem - øv!
Fra : Erik K.

Dato : 05-11-07 17:10

Jeg har troligt lavet backup af filerne på min PC med jævne mellemrum og
gemt filen på en ekstern harddisk. - Jeg troede, at jeg på den måde var
helgarderet, hvis uheldet var ude. - Og det var det! - Jeg var nødsaget til
at genindlæse Vista Premium fra en sikkerhedskopi på min Acer-maskine (hvor
Vista var præinstalleret). - Så vidt, så godt. - Men da jeg ville hente de
gemte filer over på den nye Vista ved hjælp af programmet "gendan filer fra
en sikkerhedskopi" fik jeg besked om, at der ikke var lavet nogen
sikkerhedskopi, og programmet lukkede herefter! - Det er selvfølgelig fordi
registreringsdatabasen i den "nye" Vista ikke har registreret nogen
sikkerhedskopi, men det er da et elendigt system! - Jeg prøvede herefter at
"narre" Vista ved at lave en ny backup af den nye Vista og lægge filen ved
siden af den gamle. - Men Vista lod sig ikke narre. Det var stadig ikke
muligt at lade systemet overføre den gamle fil. - Jeg var herefter nødsaget
til manuelt at overføre de filer, som jeg ønskede, og det var noget af et
arbejde!
Findes der ikke et backup-program, der ikke virker som Vistas eget??

Mvh
Erik

Fra : Hans

Dato : 05-11-07 17:49

Erik K. wrote:
> [...]
> til manuelt at overføre de filer, som jeg ønskede, og det var noget
> af et arbejde! Findes der ikke et backup-program, der ikke virker som

Acronis True Image kan varmt anbefales:

http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/

Hans

Fra : KeNzO

Dato : 05-11-07 22:25

> Acronis True Image kan varmt anbefales:
>
> http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/

Nemlig det er klokke klart det bedste

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 00:16

KeNzO wrote:

> Nemlig det er klokke klart det bedste

køb det på US website, så er der gode penge at spare da dollaren er så
lav. (jeps, jeg har handlet en del Acronis software og i lang tid :))

Fra : Erik K.

Dato : 08-11-07 21:01

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i meddelelsen

> køb det på US website, så er der gode penge at spare da dollaren er så
> lav. (jeps, jeg har handlet en del Acronis software og i lang tid :))

Tak for tippet. Jeg har foreløbig downloaded en prøveversion på 15 dage, og
det ser helt godt ud. Når jeg skal betale vil jeg helt sikkert gøre det USD.

Mvh
Erik