MS Windows
briani 27239
Oprette boot-cd til Vista ?
Fra : edob

Dato : 05-11-07 11:15

Hej. I Windows XP kunne jeg oprette en boot-diskette/cd, men kan ikke finde
samme mulighed i Windows Vista. Er der nogen som kan fortælle hvordan jeg
gør ?

Venlig hilsen, Frank

Fra : Akadut

Dato : 05-11-07 12:08

"edob" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. I Windows XP kunne jeg oprette en boot-diskette/cd, men kan ikke
> finde samme mulighed i Windows Vista. Er der nogen som kan fortælle
> hvordan jeg gør ?
>
> Venlig hilsen, Frank

Hvorledes gjorde du det i XP?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-11-07 19:46

"Akadut" <akadut@div.xx> wrote in news:472ef9f5$0$2109
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvorledes gjorde du det i XP?

Formatér en floppydisk og sæt hak i "overfør systemfiler" (eller nåed).

Lur mig om ikke Vista har samme funktionalitet. Har ikke floppydrev mere,
så jeg gætter kun.

Fra : jk

Dato : 05-11-07 20:57

Akadut frembragte:
> "edob" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorledes gjorde du det i XP?

Jeg har prøvet ubcd4win, da jeg havde en pc'er jeg ikke kunne komme i
kontakt med .... jeg fik reddet alle data og filer. Kanon program

http://www.ubcd4win.com/