Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 180mm Macro
Fra : JDD

Dato : 05-11-07 12:13

hej

På canons UK side er der en flash der løber over skærmen med
billedeksempler, der er et sort feldt hvor der står hvilken opjektiv der er
brugt "går jeg ud fra"

i et af dem står der EF 180mm f/3.5L IS MACRO USM

http://www.canon.co.uk/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Lenses/index.asp

Er der sådan en en på vej eller er det bare en trykfejl

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 05-11-07 12:44

"JDD" <jdd@skivets.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.canon.co.uk/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Lenses/index.asp
>
> Er der sådan en en på vej eller er det bare en trykfejl
Sådan en har de da haft længe:
http://produkt.akam.no/product.php?productId=2869

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Morten Bentzon

Dato : 05-11-07 12:50

Frodo Nifinger skrev:

> Sådan en har de da haft længe:
> http://produkt.akam.no/product.php?productId=2869
>
> Mvh

Ikke med IS ;)

--
Morten Bentzon
Ebeltoft

http://bentzon.org

Fra : Finn Emsby

Dato : 05-11-07 13:33

Hej.

Den koster da kun 11-12.000 kroner ved proshop.
der er den da reklameret.

MVH
Finn Emsby

Fra : JDD

Dato : 05-11-07 13:45

> [...]
>
> http://www.canon.co.uk/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Lenses/index.asp
>
> Er der sådan en en på vej eller er det bare en trykfejl

Det jeg hæftede mig ved er at der står IS. Det er netop grunden til jeg
istedet købte Sigma, men kommer de med en 180 Macro med IS ville det da være
kanon, for der kan man da virkelig have brug for det.

Fra : Michaelbs

Dato : 05-11-07 15:20

"JDD" <jdd@skivets.dk> skrev i meddelelsen

> Det jeg hæftede mig ved er at der står IS. Det er netop grunden til jeg
> istedet købte Sigma, men kommer de med en 180 Macro med IS ville det da
> være kanon, for der kan man da virkelig have brug for det.

Det er bare en trykfejl. Det har stået sådan i umindelige tider.

mvh Michael

Fra : Ole Condrup

Dato : 15-11-07 08:45

> [...]
> istedet købte Sigma, men kommer de med en 180 Macro med IS ville det da
> være kanon, for der kan man da virkelig have brug for det.

Billederne som vises er fra bogen The Eyes of EOS, så det er en trykfejl,
den er uden IS og der er ikke nogen ny på vej.

Du kan trygt og roligt være glad for din Sigma, samme kvalitet til den halve
pris :)

Fra : Akadut

Dato : 05-11-07 12:38

> [...]
>
> http://www.canon.co.uk/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Lenses/index.asp
>
> Er der sådan en en på vej eller er det bare en trykfejl

Hvad er dit problem?

Fra : Jan

Dato : 05-11-07 16:51

"Akadut" <akadut@div.xx> skrev i meddelelsen