Bundfilter
Fra : Niels Thrane

Dato : 12-07-01 17:24

Hej NG

Jeg overvejer at anskaffe mig et bundfilter til et af mine opdrætsakvarier,
idet jeg jo som regel fodrer som et svin i det.

Jeg har hørt, at det kan være svært at få planter til at gro når man har
bundfilter, men HVOR svært er det ?

Skal det forstås på den måde, at man slet ikke kan få nogen planter til at
gro, eller er det bare de sværeste der kan have problemer ?

--
Mvh.
Niels Thrane

Fra : X - Dude

Dato : 12-07-01 20:06

For et par havde jeg bundfilter og det virker som om at du ikke har
bundfilter det eneste der er lidt DØDT er at planterne sætter sig fast i de
små træmmer

/Rasmus

Fra : Søren Lange

Dato : 13-07-01 08:31

Vil du have bundfilter skal du nok også holde for øje hvad vej strømmen af
vand skal løbe. Det er jo ikke smart at man har vandet løbende nedefra og op
gennem rodnette, da man jo helst skal have gødning ned til rødderne og ikke
væk fra... Måske du vidste dete i forvejen, men ville lige nævne det, måske
en anden kan bruge det til noget

--

Mvh.:
Søren Lange