Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdatering af firmware til eos 400 D
Fra : tr

Dato : 23-10-07 14:03

Hej...
Hvordan får jeg overført den fil til mit kamera, som jeg har hentet hos
Canon, så jeg kan opdatere mit kamera? Er ikke særlig stiv til engelsk.
Mvh tr

Fra : Mikkel Noe

Dato : 23-10-07 14:20

On Oct 23, 3:02 pm, "tr" <tit...@SLETDETMEDSTORTaab-net.dk> wrote:
> Hej...
> Hvordan får jeg overført den fil til mit kamera, som jeg har hentet hos
> Canon, så jeg kan opdatere mit kamera? Er ikke særlig stiv til engelsk.
> Mvh tr

Hej TR
Du skal kopiere firmwaren (den fil du har downloadet hos Canon) over
på dit tomme CF kort og tænde kameraet... Ganske simpelt

Fra : tr

Dato : 23-10-07 14:46

Ja, jo men hvordan får jeg den obver på kortet, jeg har ingen kortlæser?
Mvh tr

Fra : John Sahl

Dato : 23-10-07 15:26

tr wrote:
> Ja, jo men hvordan får jeg den obver på kortet, jeg har ingen
> kortlæser? Mvh tr

Du tankeoverfører den. Eller ofrer de ca. 79,- det koster at få en
kortlæser. Jeg ville aldrig undvære kortlæseren i al fald.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Akadut

Dato : 23-10-07 16:01

"tr" <titris@SLETDETMEDSTORTaab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jo men hvordan får jeg den obver på kortet, jeg har ingen kortlæser?
> Mvh tr

A: Two methods of copying the downloaded firmware file are provided.

1.. If you have a CF card reader, please copy the firmware file to
the CF card via a CF card reader.

2.. Please connect the camera and a personal computer with a USB
cable, and copy the firmware file onto the CF card in the camera. Please use
EOS Utility application bundled with the camera to copy the file. (Please
use CF card of 64MB or more, 2GB or less, for this case.)

Fra : tr

Dato : 23-10-07 17:11

Hej igen
hvad er "EOS Utility application bundled " og hvor får jeg fat i det?
Mvh tr

Fra : Akadut

Dato : 23-10-07 17:25

> Hej igen
> hvad er "EOS Utility application bundled " og hvor får jeg fat i det?
> Mvh tr

Det findes på samme cd-skive som ZoomBrowser.

Fra : Gert Medom

Dato : 24-10-07 06:07

tr skrev:
> Hej...
> Hvordan får jeg overført den fil til mit kamera, som jeg har hentet hos
> Canon, så jeg kan opdatere mit kamera? Er ikke særlig stiv til engelsk.
> Mvh tr

Du skal huske at have et fuldt opladet batteri før du går igang, og
under ingen omstændigheder slukke kameraet, selvom det måske tager tid.

Gert Medom Madsen
Ny hjemmeside:    http://www.Gertmedom.net
Min fotoblog:   http://Gertsfoto.wordpress.com

Fra : tr

Dato : 24-10-07 20:18

Jeg takker for svarene, nu blev kameraet opdateret
Mvh tr