Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Gemme sider
Fra : Kenneth

Dato : 12-07-01 15:56

Hej

Nogle gange møder jeg en side, jeg ikke kan gemme vha Filer, Gem som,
Fuldstændig web-side. Hvorfor???

Et eksempel er http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/ Jeg får
at vide at: Denne Webside kunne ikke gemmes.

PS. Jeg mangler ikke plads på harddisken, og det hjælper ikke at give filen
et andet navn.
Filen findes stadig under Temporary Internet Files så den kan godt findes på
disken, jeg er bare nysgerrig.

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 23-07-01 12:10

"Kenneth" <sos.kenneth@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et andet navn.
> Filen findes stadig under Temporary Internet Files så den kan godt findes

Det undrer også mig, men da du kan vælge Vis Kilde, kan du jo gemme den som
webdesign.html fra NotePad, et sted hvor du kan finde den.

Hotmail brugte et skript til at forhindre folk i at gemme deres egen post,
de røg bare over til "Du har glemt at logge ind"-siden. Men man kan jo
fjerne alle scripts og Div tags i hovedet, og så "gemme som" plain text, som
post1234.html, et godt sted.

der er bare ikke noget script på den side, du nævner.

Carsten Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-01 18:29

Mon, 23 Jul 2001 13:09:51 +0200, skrev "Carsten Nielsen"
<carsten.nielsen32@skolekom.dk>:

>Det undrer også mig, men da du kan vælge Vis Kilde, kan du jo gemme den som
>webdesign.html fra NotePad, et sted hvor du kan finde den.

Man kan hente den som zipfil, så man har det hele med.
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/OSSdeiw.zip>

Men det gælder jo ikke andre sider, hvor problemet er.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/