MS Windows
briani 27239
Billed viser til JPG
Fra : fossilto@gmail.com

Dato : 03-11-07 20:41

Hej.

Jeg har tidliger som billedwiever til JPG-filer brugt "Nero Photosnap
Image", men nu kan den kun læse *.pcd-filer.

Er der en der kan komme med et forslag til ændring??

Tak for det

Mvh.

Trolle

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-11-07 21:02

On Sat, 03 Nov 2007 12:41:27 -0700, fossilto@gmail.com wrote:

>Jeg har tidliger som billedwiever til JPG-filer brugt "Nero Photosnap
>Image", men nu kan den kun læse *.pcd-filer.
>
>Er der en der kan komme med et forslag til ændring??

IrfanView er et godt bud på en billed viewer:

http://www.irfanview.com/

Men det er sæ'følig også klogt at finde ud af hvorfor Nero PhotoShop
ikke længere vil læse .JPG filer.

Hvad er det helt specifikt der sker ?

<mlr>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-11-07 10:02

fossilto@gmail.com wrote:
> Jeg har tidliger som billedwiever til JPG-filer brugt "Nero Photosnap
> Image", men nu kan den kun læse *.pcd-filer.
> Er der en der kan komme med et forslag til ændring??

Så længe det kun er visning af bileder, så gør den indbyggede i Windows
XP det ganske udemærket - der er det lidt overkill, at starte andre
programmer op bare for det.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard