MS Windows
briani 27239
office 2007 og ordbog
Fra : andy

Dato : 03-11-07 19:40

hej har skiftet fra office xp og til 2007. men den har ikke instaleret
en ordbog. hvordan gør jeg det? eller er den ikke med i den engelske udgave.

Fra : Akadut

Dato : 03-11-07 19:59

"andy" <andy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej har skiftet fra office xp og til 2007. men den har ikke instaleret en
> ordbog. hvordan gør jeg det? eller er den ikke med i den engelske udgave.

Jo. Der er ordbøger med i den engelske Office 2007.
Installeres som standard, hvis de ikke fravælges under installationen.

Fra : andy

Dato : 03-11-07 20:15

Akadut skrev:
> "andy" <andy@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jo. Der er ordbøger med i den engelske Office 2007.
> Installeres som standard, hvis de ikke fravælges under installationen.

Jeg kan kun finde den eng. fransk og spanske ordbøger?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-11-07 20:19

Den 03 nov 2007 skrev andy i dk.edb.system.ms-windows:

> hej har skiftet fra office xp og til 2007. men den har ikke
> instaleret en ordbog. hvordan gør jeg det? eller er den ikke med i
> den engelske udgave.

Hvis det er dansk ordbog du mener, så nej.
I den engelske er der kun engelsk ordbog, plus et par andre hovedsprog.
Sådan var det også i Office XP

Lars Klintholm

Fra : andy

Dato : 04-11-07 20:38

Lars Klintholm skrev:

> Hvis det er dansk ordbog du mener, så nej.
> I den engelske er der kun engelsk ordbog, plus et par andre hovedsprog.
> Sådan var det også i Office XP

skal man så ud og købe ordbog delen, eller kan man downloade det gratis,
hvis man har en orginal office 2007 eng vertion.