MS Windows
briani 27239
xp-home
Fra : kjaer

Dato : 03-11-07 13:05

Findes der en måde at geninstallere/reparere xp-home uden at skulle
geninstallere alt. Jeg huske fra win95/98 at man kunne omdøbe Win.com og så
bevarede man alle installerede programmer. Findes der en lignende trik i
xp-home?

Fra : kep

Dato : 03-11-07 13:23

http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

Fra : Pico

Dato : 03-11-07 22:54

kjaer wrote:
> [...]
> geninstallere alt. Jeg huske fra win95/98 at man kunne omdøbe Win.com
> og så bevarede man alle installerede programmer. Findes der en

Jeg plejeer ikke at sige man skal læse tilbage i grupperne, men når det nu
kun eer 2 dage siden spørgsmålet var oppe og med emne Repair havde du fået
svar med det samme og også fundet dette glimrende link:
http://www.helgec.dk/xp-repair.html
--
MVH
Pico