MS Windows
briani 27239
Joblisten er forsvundet
Fra : Jim Steffensen

Dato : 31-10-07 13:48

Hej

På min Vista Home Premium maskine er joblisten pludselig forsvundet. når jeg
højreklikker på proceslinien er Joblisten ikke fremhævet. Heller ikke når
jeg trykker på ctrl + alt + delete. Hvordan retter jeg dette ?

Jim

Fra : hcma

Dato : 31-10-07 15:08

"Jim Steffensen" <steffensen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg højreklikker på proceslinien er Joblisten ikke fremhævet. Heller ikke
> når jeg trykker på ctrl + alt + delete. Hvordan retter jeg dette ?

prøv at kigge her: http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no58
vh
hcma

Fra : Jim Steffensen

Dato : 31-10-07 19:08

> prøv at kigge her: http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no58
> vh
> hcma
>Har lige tjekket for virusen msblaster og der var ingen på maskinen.

Jim

Fra : Per

Dato : 31-10-07 20:21

Jim Steffensen wrote:

> Jim

Hent og installer superanitspyware - den har en funktion, der gendanner
joblisten.

Det ligger under preferences - repair. Der er også mulighed for at gendanne
andre ting.

www.supersantispyware.com

mvh. Per

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 01-11-07 09:44

Per skrev:

> [...]
> joblisten.
>
> Det ligger under preferences - repair. Der er også mulighed for at gendanne

Det er et forkert link. Det rigtige hedder www.superantispyware.com.

Mvh,
Rasmus Bertelsen