MS Windows
briani 27239
Genvejstaster
Fra : Steffen

Dato : 30-10-07 12:42

På mit arbejde har vi et specielt tastatur, hvor bla. de 3 taster "Home",
"End" og "PrintScreen" mangler. Er der nogen bestemte tastekombinationer
bestående af "Shift", "Ctrl" og "Alt", der kan erstatte disse?
(Tastaturet mangler også den såkaldte Windows-tast, men den erstatter jeg
med "Ctrl+Esc").
Steffen

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-10-07 23:55

Steffen skrev:

> På mit arbejde har vi et specielt tastatur, hvor
> bla. de 3 taster "Home", "End" og "PrintScreen"
> mangler.

Har du overvejet at købe et usb-tastatur til 69
kroner? Det har det hele

> mangler også den såkaldte Windows-tast

Det lyder som om det er et helt specielt, eller
meget gammelt system?

Jeg ville da skifte job, hvis jeg blev udsat for den
slags.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk