MS Windows
briani 27239
Online chat
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 08:25

Findes der ikke en tjeneste der fungerer ligesom en lille chat (stil med
Messenger), men som ikke skal installeres på computeren?
Der findes selvfølgelig chatrooms som Forum.dk men det er for at slippe for
alle de andre folk derinde. Jeg skal nemlig engang imellem lige chatte med
min far på hans arbejde hvor de ikke må installere nogle programmer på deres
pc'ere. Så kunne de være smart hvis der fandtes en web-messenger, hvor han
bare kunne logge på engang imellem.

MVH Morten

Fra : Akadut

Dato : 30-10-07 08:36

"Morten" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres pc'ere. Så kunne de være smart hvis der fandtes en web-messenger,
> hvor han bare kunne logge på engang imellem.

Er din far ansat ved en kommune?

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 08:45

Akadut wrote: