MS Windows
briani 27239
Optag lyd som mp3 direkte i mp3?
Fra : Nielz

Dato : 29-10-07 18:29

Hej,

Hvordan optager man lyd gennem Windows? Jeg har brug for at optage et
interview direkte på min notebook, og vil gerne gemme det i mp3. Er der
nogen der ved, hvordan dette gøres? Kræver det evt. et program, hvilket?

mvh Noller

Fra : Per

Dato : 29-10-07 18:56

Nielz wrote:
> [...]
> interview direkte på min notebook, og vil gerne gemme det i mp3. Er
> der nogen der ved, hvordan dette gøres? Kræver det evt. et program,

Det gode og gratis program CDex kan - det er et af de bedste programmer af
sin art i øvrigt !

Tilslut mikrofon og start programmet - så optager du i mp3

Meget nemt.

kan hentes her: http://cdexos.sourceforge.net/?q=download

Det kan også rippe cd´ere til - ja mp3.

mvh. Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-10-07 19:08

Nielz skrev:

>Kræver det evt. et program, hvilket?

et af de programmer der kan gøre det, kan du læse om på
http://www.kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-mp3directcut.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk