MS Windows
briani 27239
kan ikke printe
Fra : Fl. Baumann

Dato : 29-10-07 12:33

Når jeg skal udskrive fra en internetside, f.eks. rejseplanen
eller kraks, så sker der intet.
Printervinduet kommer op og jeg kan trykke på printknappen, men
signalet kommer ikke ud til printeren.

Det skal nævnes at der ikke er problemer med at udskrive i andre
programmer, og at problemet åbenbart er kommet ud af den blå
luft!

System: Vista

Anyone?

--
Fl. Baumann

Fra : Tomas Jensen

Dato : 30-10-07 13:55

Fl. Baumann skrev:
> [...]
>
> Det skal nævnes at der ikke er problemer med at udskrive i andre
> programmer, og at problemet åbenbart er kommet ud af den blå luft!

Vil det mon hjælpe, hvis du højrerklikker på dit browser-ikon og
venstreklikker på "kør som administrator inden du åbner dit browserprogram?

Tomas