MS Windows
briani 27239
IE 7 (vista 64) og Flash?
Fra : Michaelbs

Dato : 28-10-07 13:43

Jeg har fået et irriterende problem, som jeg ikke har haft hele tiden på min
Vista 64 maskine.
Når jeg klikker ind på sider, hvor der kræves flash, kan jeg ikke se dem,
men bliver henvist til Adobe Flash, hvor der så står at Adobe Flash ikke
understøtter IE 64 bit version.

Hvad gør man så?

Jeg mener ikke jeg har haft det problem hele tiden med denne maskine. Kan
det være en MS opdatering, der er skyld i det?

Hvordan løser jeg problemet?

mvh Michael

Fra : Peter Schrøder

Dato : 29-10-07 16:41

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev
> Jeg har fået et irriterende problem, som jeg ikke har haft hele tiden på
> min Vista 64 maskine.

Det har du jo nok alligevel. Flash kan ikke køre 64bit.

> Hvad gør man så?

Der følger også en 32bit IE7 med Vista 64, af samme grund, kunne
jeg forestille mig. Jeg har dem begge liggende i hurtig-start menuen.

Peter Schrøder

Fra : Michaelbs

Dato : 29-10-07 18:51

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Der følger også en 32bit IE7 med Vista 64, af samme grund, kunne
> jeg forestille mig. Jeg har dem begge liggende i hurtig-start menuen.

YES. Det har jeg så også. Begge versioner.
Så er grunden til at jeg ikke hele tiden har haft problemet nok når jeg
klikkede på en genvej til 32bit versionen.
Problemet er løst.
Takker.

mvh Michael