MS Windows
briani 27239
Windows Vista internet funker knapt nok..
Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-10-07 02:18

Hejsa

Jeg sidder med min bærbare med Windows Vista Home Premium 32 bit.
Mit internet virker ikke ordenligt, en stor del af tiden kan sider ikke
vises og når den endelig viser siden så mangler halvdelen af billederne.
Andre gange så kører det håbløst langsomt, men i dette tilfælde bliver
siderne så tilgengæld 100% indlæst.

Problemet er tilstede både i IE7 og Firefox.

Min mailklient som er Windows Mail, fungerer upåklageligt.

Jeg har testet min forbindelse via TDCs hastighedstest og den er som den
skal være (8Mbit ned/512Kb op).

Har testet for virus, spyware og andet snavs.. Intet fundet.

Min router har også fået en gennemgang, heller ingen problemer der.

Nu er jeg løbet tør for idéer.. Sidder der nogle med forslag så kom endelig
med dem.

Mvh
Benjamin

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 27-10-07 07:46

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Min router har også fået en gennemgang, heller ingen problemer der.
>
> Nu er jeg løbet tør for idéer.. Sidder der nogle med forslag så kom

Hejsa

Jeg har ind i mellem samme problem på min bærbare med windows vista
business.
Hos mig hjælper det at slukke for det indterne trådløse netkort, så køre det
igen.
Problemet opstår ikke så tit, måske en gang hver anden månede eller så.

Mvh
Hans Otto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-10-07 17:21

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> det igen.
> Problemet opstår ikke så tit, måske en gang hver anden månede eller så.

Det er ikke det trådløse kort den er gal med, problemet er det samme selv
når jeg bruger kablet netværk.
Problemet er der konstant, værst er det når der skal indlæses billeder.

Min første tanke var at der var problemer med midlertige internet filer, så
de blev slettet.
Det hjalp ikke

Mvh
Benjamin