Hjælp til TDC NE2
Fra : FunnyBunny

Dato : 07-07-01 17:07

hejsa...

Jeg har NetExpress 2 fra TDC, 2mbit....

Idag den 7-7-01 ca. kl 16, virkede mit internet ikke mere....

Jeg ringede til TDC og de opgraderede min routers software....

FEDT!! Jeg tror de har smækket nogle driver til 256/128 over i min router
da jeg ikke kan kører hurtiger nu!!

Hvordan sletter jeg alt på min router,, (Jeg har virkelig brug for Xperter
her) da TDC normale Opasia Hotline ikke kan gøre noget ved det... Og lige nu
imens jeg sidder over skriver dette, er det tredje gang jeg riner til deres
ADSL kundeservice og har ventet i over 2½ time nu!!

¨Så fuck TDC, hvordan kan jeg gøre det selv?.....
Håber nogle vil hjælpe mig.. Da der er stor forskel fra 200kb/sec til
30kb/sec....

Mvh

FB

Fra : Christian Erritsø

Dato : 12-07-01 23:29

"FunnyBunny" <FunnyBunny2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> ¨Så fuck TDC, hvordan kan jeg gøre det selv?.....
> Håber nogle vil hjælpe mig.. Da der er stor forskel fra 200kb/sec til

Det lyder som om din linie ganske simpelt er sat til at køre den forkerte
hastighed. Det er ikke noget du selv kan løse da det styres fra centralen,
så du bliver nødt til at komme igennem til support. Hvis du har NetExpress
ADSL, så er det kun bredbånd hotline på 80808036 som kan hjælpe dig.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"