MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista og sommertid
Fra : KeNzO

Dato : 25-10-07 14:37

Hej
Har opdaget det er en fejl i vista home premium, klikker i på uret og det
står at uret ville gå 1 time frem,hvilket er jo forkert da man skal sætte
uret 1 time tilbage.
Det er spændende om uret 1 time frem eller tilbage.

Det er nok en oversætning fejl det står således:
"Sommertid slutter den 28 oktober 2007 kl.3:00. Uret er indstillet til at gå
1 time frem på dette klokkeslæt"

Burde nok har stået således:
"Sommertid slutter den 28 oktober 2007 kl.3:00. Uret er indstillet til at gå
1 time tilbage på dette klokkeslæt"

Min står tidszone (GMT+1:00)København, Stockholm,Oslo,Madrid,Paris så det er
da ikke min indstilling det er forkert.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 25-10-07 14:48

Hej

> Det er nok en oversætning fejl det står således:
> "Sommertid slutter den 28 oktober 2007 kl.3:00. Uret er indstillet til at
> gå 1 time frem på dette klokkeslæt"

Jeg har lige tjekket på min vista og det står det samme hos mig.

> Burde nok har stået således:
> "Sommertid slutter den 28 oktober 2007 kl.3:00. Uret er indstillet til at
> gå 1 time tilbage på dette klokkeslæt"

Ja selvfølgelig skal uret stilles 1 time tilbage.

> Min står tidszone (GMT+1:00)København, Stockholm,Oslo,Madrid,Paris så det
> er da ikke min indstilling det er forkert.

Min står på det samme.

Mvh Poul

Fra : Akadut

Dato : 25-10-07 15:57

"KeNzO" <NOm@il.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min står tidszone (GMT+1:00)København, Stockholm,Oslo,Madrid,Paris så det
> er da ikke min indstilling det er forkert.
Ja, det er nok en 'oversætning fejl'.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 25-10-07 17:27

KeNzO wrote:
> Det er nok en oversætning fejl det står således:
> "Sommertid slutter den 28 oktober 2007 kl.3:00. Uret er indstillet til
> at gå 1 time frem på dette klokkeslæt"

Jeg har Vista Ultimate, og det er samme fejl her (hvis nogen skulle være
i tvivl). Det er nok gået lidt stærkt med oversættelsen.

Er der i øvrigt mulighed for at skifte sprog dynamisk? Jeg så et sted
noget med nogle sprogpakker, og det kunne jo være de havde lavet
systemet smart nok...

/Jacob

Fra : Akadut

Dato : 25-10-07 18:32

"Jacob Larsen" <jacob@not4u2know.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er der i øvrigt mulighed for at skifte sprog dynamisk? Jeg så et sted
> noget med nogle sprogpakker, og det kunne jo være de havde lavet systemet

Hvad mener du med dynamisk?
I Ultima kan du installere alle sprogpakker. Bruger skal logge af/på (ikke
genstarte) for at skifte sprog, men du kan have flere brugere med hvert sit
sprog 'samtidigt'.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 27-10-07 14:53

Akadut wrote:
> [...]
> genstarte) for at skifte sprog, men du kan have flere brugere med hvert sit

Det var lige netop det jeg mente. Havde egentlig bare accepteret at køre
maskinen med dansk Windows da jeg lagde mærke til det. Men nu kan jeg
køre det på engelsk i stedet. Så nu kan jeg finde rundt i menuerne igen.

/Jacob

Fra : Allan / Kolding

Dato : 27-10-07 12:10

He...

Den er god nok.

http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=4810

--
Allan / Kolding

Fra : Chano Andersen

Dato : 28-10-07 17:33

KeNzO wrote:
> [...]
> "Sommertid slutter den 28 oktober 2007 kl.3:00. Uret er indstillet til
> at gå 1 time tilbage på dette klokkeslæt"

Det er helt klart en oversættelsesfejl, da det er korrekt i min engelske
Vista Buissness.

- Chano Andersen.

Fra : KeNzO

Dato : 28-10-07 18:44

> Det er helt klart en oversættelsesfejl, da det er korrekt i min engelske
> Vista Buissness.

Ok så er det opklaret tak for respons .....folks