MS Windows
briani 27239
Backupprogrammer
Fra : John V.

Dato : 25-10-07 12:28

Kan nogen anbefale et fornuftigt backupprogram, som selvfølgelig gerne må
være gratis.
Der findes et utal af slagsen på download.com men hvilket skal jeg vælge?

1: Det skal kunne lave backup til en extern netværksdisk.
2: Må gerne kunne komprimere filerne.
3: Skal kunne lave backup af alle systemfiler, og alle filer i øvrigt.

Jeg har Gigabit, netkort, Switch og harddisk.
Med Microsoft backup tager det op imod 12 timer, det er til at leve med, men
hvis det kunne være hurtigere og ikke mindst mere flexibelt, ville det ikke
gøre nogen skade.

John

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-10-07 12:34

John V. wrote:
> Kan nogen anbefale et fornuftigt backupprogram, som selvfølgelig gerne må
> være gratis.
> Der findes et utal af slagsen på download.com men hvilket skal jeg vælge?

http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

Jesper Poulsen

Fra : John V.

Dato : 25-10-07 13:35

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Ja, det virker, men kan ikke komprimere.

John

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-10-07 15:09

John V. wrote:

> Ja, det virker, men kan ikke komprimere.

Du skal bare kopiere til et komprimeret drev.

Jesper Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-07 13:52

http://www.runtime.org/dixml.htm

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Rado

Dato : 25-10-07 14:30

Kig evt. på det her:

http://www.2brightsparks.com/syncback/sbse-features.html

--
Rado

"The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge."

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-10-07 10:19

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev

> Kan nogen anbefale et fornuftigt backupprogram, som selvfølgelig gerne må
> være gratis.

Ikke gratis, men sidst jeg købte gav jeg kr 192,- for en licens. Den gælder
så alle fremtidige versioner.

Jeg har 14 af dem kørende rundt omkring, som bakker op til min server, og
det fungerer fuldstændigt problemløst. Ikke et eneste problem har jeg haft
med dem. Programmet kan simpelthen *ALT*.

www.2brightsparks.com

Claus