MS Windows
briani 27239
underlig popup i vista
Fra : ivan olsen

Dato : 25-10-07 10:37

efter rep. af min pc, dukker der lige pludselig en dato og klokkeslet op i
proceslinien, samt der dukker et hvidt vindue op på selve desktoppen.
jeg kan ikke lukke det, men kun lukke det i joblisten, men efter ca. 20 min.
dukker det op igen.
er der nogen der ved hvad det er ???
mvh.
ivan !

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-10-07 00:24

"ivan olsen" <enghavevej6@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> proceslinien, samt der dukker et hvidt vindue op på selve desktoppen.
> jeg kan ikke lukke det, men kun lukke det i joblisten, men efter ca. 20
Står det noget i popup vinduet? Du kan lukke det via joblisten - hvad hedder
programmet/jobbet? Det må jo have et navn, siden du kan lukke det.

Kurt

Fra : ivan olsen

Dato : 26-10-07 06:49

Der står intet i vinduet, og programmet hedder intet, der står bare dato og
klokkeslet, og i joblisten hedder programmet bare den dato vi nu har, f.eks
26 oktober.
Ivan !

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-10-07 22:49

> Der står intet i vinduet, og programmet hedder intet, der står bare dato
> og klokkeslet, og i joblisten hedder programmet bare den dato vi nu har,
> f.eks 26 oktober.
> Ivan !

Det har jeg aldrig set - og har derfor heller ingen umiddelbar løsning.
Måske skulle du springe over på www.spywarefri.dk og spørge dem. Forinden
skal du nok køre Hijackthis på din pc og poste resultatet til dem. Via denne
logfil kan man se alle de kørende processer og programmer og kan måske
derved finde problemet.

Kurt

Fra : Ivan olsen

Dato : 28-10-07 11:24

ja, det kostede en total ny installation, så er det klaret.