MS Windows
briani 27239
Windows fejl
Fra : Jacobs

Dato : 23-10-07 23:03

Hejsa er det nogen den evt. kan hjælpe mig

Jeg får de her besked både i normal og i fejlsikret tilstand

Fejl 1)
L( I )Sass.exe - Indgangspunktet blev ikke fundet (har sat i i parantes
fordi det ikke er til at se om det er l eller i)
Procedureindgangspunktet_resetstkoflw blev ikke fundet i DLL-biblioteket
msvcrt.dll

Fejl 2)
Services.exe - Indgangspunktet blev ikke fundet
Procedureindgangspunktet_resetstkoflw blev ikke fundet i DLL-biblioteket
msvcrt.dll

Fejlen kom efter jeg genstartede efter en installation af lydkort driver.

Det er Windows XP Home SP2 på den

Skal jeg slette windows igen og starte forfra ??

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-07 05:14

Jacobs wrote:

> Fejlen kom efter jeg genstartede efter en installation af lydkort
> driver.
> Det er Windows XP Home SP2 på den
>
> Skal jeg slette windows igen og starte forfra ??

Mindre bør kunne gøre det.

I Windows XP har man mulighed for at lave "driver rollback", på
dansk kaldet "annullér opdatering", som gør det muligt at gå tilbage
til den forrige device driver.

Læs her:
http://support.microsoft.com/kb/283657/da

-E.G.

Fra : Jacobs

Dato : 24-10-07 08:34

"Jacobs" <spam@lars-jacobsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> msvcrt.dll
>
> Fejlen kom efter jeg genstartede efter en installation af lydkort driver.

Ups glemte at skrive at jeg overhovedet ikke kan komme ind i Windows jeg får
de to beskeder og så er det ellers bare slut. Det er Windows XP Home SP2 på

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-10-07 10:04

Jacobs skrev:
> [...]
>
> Det er Windows XP Home SP2 på den
>
> Skal jeg slette windows igen og starte forfra ??

Den lsass.exe fejl havde jeg for et halvt
års tid siden. Så vidt jeg kunne finde ud
af var filen inficeret med en trojansk hest,
som McAfee ikke havde fundet.

Trods flere gode råd i McAfees og AVG's
brugerfora måtte jeg til sidst reinstallere
Windows XP.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Jacobs

Dato : 24-10-07 16:29

okay det fik jeg så ikke ret meget ud af !!