Udlændinge
Fra : Landmand

Dato : 20-10-07 20:33

Der er mange, som synes, at udlændinge er dejlige, og at vi skal
have flere. Hvorfor dog det? Og hvorfor er der så mange danskere,
som flygter fra udlændingeområderne, ligesom de også gør i stor
stil i London og andre europæiske storbyer, hvor situationen er
mere fremskreden.

Hvis muslimerne er så dejlige, hvorfor vil de tolerante danskere
så ikke hellere bo i Gellerup i en superbillig lejlighed, istedet
for noget langt dyrere, og måske længere ude, hvor der er længere
ind til arbejdet?

Man undres. Vi er jo alle tolerante, ikke?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-10-07 19:05

"Landmand" skrev i en meddelelse

> [...]
> så ikke hellere bo i Gellerup i en superbillig lejlighed, >istedet
> for noget langt dyrere, og måske længere ude, hvor >der er længere

Alle vil gerne i himlen , men ingen vil gerne dø .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-10-07 19:25

On Sat, 20 Oct 2007 20:05:07 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Alle vil gerne i himlen , men ingen vil gerne dø .

Aha, der er også poet'er her i gruppen

<mlr>

Fra : Jim

Dato : 20-10-07 19:31

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> for noget langt dyrere, og måske længere ude, hvor der er længere
> ind til arbejdet?
>
> Man undres. Vi er jo alle tolerante, ikke?

Er alle udlændinge muhamedanere?

Fra : Landmand

Dato : 20-10-07 22:27

Jim <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote
>"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

>Er alle udl?ndinge muhamedanere?

Kvik bemærkning! Nej, det er de da ikke, de er alle utilpassede
unge mænd.

Fra : Jim

Dato : 21-10-07 00:03

> Jim <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote

> Kvik bemærkning! Nej, det er de da ikke, de er alle utilpassede
> unge mænd.

Er alle udlændinge utilpassede unge mænd?
Tænk dig nu godt om, før du svarer.

Fra : Ivannof

Dato : 21-10-07 02:46

> Er alle udlændinge muhamedanere?

Nej, kun dem man lægger mærke til er udlændinge!

Hilsen Ivan

Fra : Jim

Dato : 21-10-07 09:37

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, kun dem man lægger mærke til er udlændinge!

Nå da.. Hvis man lægger mærke til en dansker, bliver han så også til
udlænding?

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-10-07 20:25

> [...]
> så ikke hellere bo i Gellerup i en superbillig lejlighed, istedet
> for noget langt dyrere, og måske længere ude, hvor der er længere

Er en lejlighed i Gellerup superbillig? Det er nyt for mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Landmand

Dato : 20-10-07 22:47

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote
>"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

>Er en lejlighed i Gellerup superbillig? Det er nyt for mig.

Det er langt billigere end andre lejeboligsteder så tæt på byen .

Det er 7318/md for en 129m3 lejlighed i Gellerupparken (fra
Århusboligs hjemmeside.)

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-10-07 20:50

> Det er langt billigere end andre lejeboligsteder så tæt på byen .

OK.

> Det er 7318/md for en 129m3 lejlighed i Gellerupparken (fra
> Århusboligs hjemmeside.)

Og det finder du superbilligt? Lever vi på samme planet, du og jeg?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 20-10-07 22:19

> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote

> Det er langt billigere end andre lejeboligsteder så tæt på byen .
>
> Det er 7318/md for en 129m3 lejlighed i Gellerupparken (fra
> Århusboligs hjemmeside.)

Hæ, det er cirka det tredobbelte af det, jeg betaler for mit hus hver måned
inkl. strøm og varme

Fra : Jim

Dato : 21-10-07 00:04

> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote

> Det er langt billigere end andre lejeboligsteder så tæt på byen .
>
> Det er 7318/md for en 129m3 lejlighed i Gellerupparken (fra
> Århusboligs hjemmeside.)

Siden hvornår er man begyndt at anvende kubikmeter som måleenhed for
boliger?

Fra : Petse

Dato : 20-10-07 23:49

Den Sat, 20 Oct 2007 21:46:59 +0200 skrev Landmand:

> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote

> Det er langt billigere end andre lejeboligsteder så tæt på byen .
>
> Det er 7318/md for en 129m3 lejlighed i Gellerupparken (fra Århusboligs
> hjemmeside.)

Så det derfor der er så billigt at bo her.