Hjælp
Fra : Peter Bang

Dato : 20-10-07 15:27

Hvad skal man gøre for, at komme på Michael Laudahns dispatch-liste?
De der Radio Holger-ting SKAL bare ud. Det betyder meget for mig.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-10-07 15:29

On 20 Oct 2007 14:26:41 GMT, Peter Bang wrote:

> Hvad skal man gøre for, at komme på Michael Laudahns dispatch-liste?
> De der Radio Holger-ting SKAL bare ud. Det betyder meget for mig.

Put ham i dit filter, der har jeg ham, ser ikke hans indlæg, med mindre jeg
har brug for det.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 20-10-07 15:36

"Peter Bang (slet OF09M)" <peterbang@OF09Mprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal man gøre for, at komme på Michael Laudahns dispatch-liste?
> De der Radio Holger-ting SKAL bare ud. Det betyder meget for mig.

--

Smid din pc-ud, og brug brevpapir.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-10-07 18:17

"Peter Bang (slet OF09M)" skrev i en meddelelse

> Hvad skal man gøre for, at komme på Michael >Laudahns dispatch-liste?
> De der Radio Holger-ting SKAL bare ud. Det >betyder meget for mig.

De mange ting du ikke bryder dig om her i verden,
de forsvinder altså ikke, blot fordi du rent teknisk fravælger dem .
Men hvor om alting er , så komme det åbenbart an på
vilke udbyder du benytter, om du overhovedet ser
Michael L's indlæg.
Det sidste jeg her hos TDC ser, er et RE: fra Pjensen den 20-10- kl 1426.
han har svaret på Michael L's tråd "Her er Radio Holger: Pressemeddelelse -
af Kaj Vilhelmsen"

Men eller's så kan man jo bare springe de indlæg over man ikke bryder sig
om.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 20-10-07 19:06

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en meddelelse news:471a37ff$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> De mange ting du ikke bryder dig om her i verden,
> de forsvinder altså ikke, blot fordi du rent teknisk fravælger dem ..

Det sætter jo udlændinge-politikken i relief.