/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Sunsite
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 16:31

Har Sunsite lukket min konto?

 
 
Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 16:32

Den Fri, 19 Oct 2007 15:30:57 +0000 skrev Pjensen73:

> Har Sunsite lukket min konto?

Nej, det havde de ikke.

Undskyld jeg tester her. For lidt siden skrev jeg et indlæg, som jeg ikke
kunne få lov til at sende. Prøver igen.

Jens G (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 19-10-07 18:39

On 19 Oct 2007 15:31:47 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Den Fri, 19 Oct 2007 15:30:57 +0000 skrev Pjensen73:
>
>> Har Sunsite lukket min konto?
>
>Nej, det havde de ikke.
>
>Undskyld jeg tester her. For lidt siden skrev jeg et indlæg, som jeg ikke
>kunne få lov til at sende. Prøver igen.

Har du hørt om dk.test?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

Jens Bruun (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 19-10-07 18:40

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
news:471ceb8b.9248437@dtext.news.tele.dk

> Har du hørt om dk.test?

Idioten er vist generelt underinformeret om alt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Kim Larsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 19-10-07 16:32

"Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:4718cdb1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> Har Sunsite lukket min konto?

Ikke hvis du kan sende igennem den men det går fint gennem Datemas

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 16:38

Den Fri, 19 Oct 2007 17:32:29 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:4718cdb1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>> Har Sunsite lukket min konto?
>
> Ikke hvis du kan sende igennem den men det går fint gennem Datemas

Men jeg lukker snart ned for Sunsite, og finder en anden og bedre
udbyder
(Alle må jo være bedre end Sunsite

Jesper (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 19-10-07 16:44

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Den Fri, 19 Oct 2007 17:32:29 +0200 skrev Kim Larsen:
>
> > "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> > news:4718cdb1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> >> Har Sunsite lukket min konto?
> >
> > Ikke hvis du kan sende igennem den men det går fint gennem Datemas
>
> Men jeg lukker snart ned for Sunsite, og finder en anden og bedre
> udbyder
> (Alle må jo være bedre end Sunsite

Hvis ikke udbuddet af newsgroups på sunsite er et problem, så fungerer
Sunsite upåklageligt!
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned
DR KONTANT
http://theextract.blogspot.com/

N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:37



Frank E. N. Stein (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 19-10-07 20:50

Kim Larsen skrev:

>>> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:4718cdb1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>>>> Har Sunsite lukket min konto?
>>>
>>> Ikke hvis du kan sende igennem den men det går fint gennem Datemas
>>>
>>
>> Men jeg lukker snart ned for Sunsite, og finder en anden og bedre
>> udbyder
>> (Alle må jo være bedre end Sunsite
>
> Ikke helt, men nogle af de amerikanske er i hvert fald, ingen tvivl om
> det. Ikke så meget rysten på hænderne: Nul censur, nul filter.

Så må der være pænt meget spam i grupperne på den server.

Kim Larsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 19-10-07 21:05

"Frank E. N. Stein" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47190a7e$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Kim Larsen skrev:
>
>>>> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>>> news:4718cdb1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>>>>> Har Sunsite lukket min konto?
>>>>
>>>> Ikke hvis du kan sende igennem den men det går fint gennem Datemas
>>>>
>>>
>>> Men jeg lukker snart ned for Sunsite, og finder en anden og bedre
>>> udbyder
>>> (Alle må jo være bedre end Sunsite
>>
>> Ikke helt, men nogle af de amerikanske er i hvert fald, ingen tvivl
>> om det. Ikke så meget rysten på hænderne: Nul censur, nul filter.
>
> Så må der være pænt meget spam i grupperne på den server.

Jeg har ikke set overdrevent meget spam på den men nu er også kun 1 dag
gammel i brug hos (altså betalingsserveren). Jeg vil nu også hellere have
lidt spam som jeg selv kan sætte filtre op for end en barnepige som skal
afgøre hvad jeg skal se eller snarere ikke se. Og så er den for mig nye
server hurtig som bare ind i h..v... (jeg bruger den først til at sende
på i næste uge når jeg har stillet et par småting om på mine computere).

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:37



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:37



Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 13:37

On Fri, 19 Oct 2007 23:15:08 +0200, Kim Larsen wrote:

> Det beviser jo lidt, at der ud over de elektroniske filtre sidder et par
> smagsdommere. Michael Laudahns indlæg forsvinder på en højest mærkværdig
> måde. Jeg er enig med Sonny i at der er nogen som ikke kan lide Michael
> Laudahn men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem som sletter hans indlæg
> for helt automatisk går det ikke.

At der bliver sendt cancels behøver ikke være automatisk, nej - du behøver dog
overhovedet ikke overveje, om det bliver gjort af folk fra sunsite/dotsrc-staff.

Det gør det naturligvis ikke.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Bruno Christensen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 20-10-07 18:55

On 20 Oct 2007 12:36:45 GMT, Sonny T. Larsen wrote:

> On Fri, 19 Oct 2007 23:15:08 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Det beviser jo lidt, at der ud over de elektroniske filtre sidder et par
>> smagsdommere. Michael Laudahns indlæg forsvinder på en højest mærkværdig
>> måde. Jeg er enig med Sonny i at der er nogen som ikke kan lide Michael
>> Laudahn men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem som sletter hans indlæg
>> for helt automatisk går det ikke.
>
> At der bliver sendt cancels behøver ikke være automatisk, nej - du behøver dog
> overhovedet ikke overveje, om det bliver gjort af folk fra sunsite/dotsrc-staff.
>
> Det gør det naturligvis ikke.

Netop I der styrer newsservere ved forhåbentlig hvordan man laver et
filter.

Så det at MLs indlæg optræder kortvarigt på Sunsite fortæller vel at det er
3. parts canceling der er tale om.

Jeg har så i dag talt 5 cancels indenfor 90 sekunder, det tyder på noget
automatik. Der er nok en eller anden der kører en bot på ML.

--
MVH
Bruno

Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 19:15

On Sat, 20 Oct 2007 19:55:19 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Netop I der styrer newsservere ved forhåbentlig hvordan man laver et
> filter.

Ja.

> Så det at MLs indlæg optræder kortvarigt på Sunsite fortæller vel at det er
> 3. parts canceling der er tale om.

Ja.

> Jeg har så i dag talt 5 cancels indenfor 90 sekunder, det tyder på noget
> automatik. Der er nok en eller anden der kører en bot på ML.

Det er umiddelbart mest sansynligt.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Martin Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 20-10-07 19:41

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen
news:z0qo1hcxb1a4$.1u21ge6g4jtlv.dlg@40tude.net...
> On 20 Oct 2007 12:36:45 GMT, Sonny T. Larsen wrote:
>
>> On Fri, 19 Oct 2007 23:15:08 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>> Det beviser jo lidt, at der ud over de elektroniske filtre sidder et par
>>> smagsdommere. Michael Laudahns indlæg forsvinder på en højest mærkværdig
>>> måde. Jeg er enig med Sonny i at der er nogen som ikke kan lide Michael
>>> Laudahn men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem som sletter hans
>>> indlæg
>>> for helt automatisk går det ikke.
>>
>> At der bliver sendt cancels behøver ikke være automatisk, nej - du
>> behøver dog
>> overhovedet ikke overveje, om det bliver gjort af folk fra
>> sunsite/dotsrc-staff.
>>
>> Det gør det naturligvis ikke.
>
> Netop I der styrer newsservere ved forhåbentlig hvordan man laver et
> filter.
>
> Så det at MLs indlæg optræder kortvarigt på Sunsite fortæller vel at det
> er
> 3. parts canceling der er tale om.
>
> Jeg har så i dag talt 5 cancels indenfor 90 sekunder, det tyder på noget
> automatik. Der er nok en eller anden der kører en bot på ML.
>

Er det noget politiet tager sig af?
Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget alvorlig
forbrydelse.

Mvh
Martin


Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 20:00

On Sat, 20 Oct 2007 20:41:19 +0200, Martin Larsen wrote:

> Er det noget politiet tager sig af?

Helt uden tvivl ikke.

> Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget alvorlig
> forbrydelse.

"Samfundets"?

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Martin Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 20-10-07 21:20

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnfhkjpb.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk...
> On Sat, 20 Oct 2007 20:41:19 +0200, Martin Larsen wrote:
>
>> Er det noget politiet tager sig af?
>
> Helt uden tvivl ikke.
>
>> Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget alvorlig
>> forbrydelse.
>
> "Samfundets"?
>
Ja.
Du ser det muligvis fra en ren teknisk synsvinkel, som en spøgefuld
anvendelse af nettet.

Det ville være rart om der blev slået ned på åbenlys obstruktiv brug af
nettet.

Mvh
Martin


Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 21:24

"Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:471a62de$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> "Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev i meddelelsen
> news:slrnfhkjpb.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk...
>> On Sat, 20 Oct 2007 20:41:19 +0200, Martin Larsen wrote:
>>
>>> Er det noget politiet tager sig af?
>>
>> Helt uden tvivl ikke.
>>
>>> Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget
>>> alvorlig forbrydelse.
>>
>> "Samfundets"?
>>
> Ja.
> Du ser det muligvis fra en ren teknisk synsvinkel, som en spøgefuld
> anvendelse af nettet.
>
> Det ville være rart om der blev slået ned på åbenlys obstruktiv brug
> af nettet.

Det er helt enkelt: Slå det cancel-pjat fra på newsserverne.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank E. N. Stein (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 20-10-07 21:42

Kim Larsen skrev:

>>>> Er det noget politiet tager sig af?
>>>
>>> Helt uden tvivl ikke.
>>>
>>>> Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget
>>>> alvorlig forbrydelse.
>>>
>>> "Samfundets"?
>>>
>> Ja.
>> Du ser det muligvis fra en ren teknisk synsvinkel, som en spøgefuld
>> anvendelse af nettet.
>>
>> Det ville være rart om der blev slået ned på åbenlys obstruktiv brug
>> af nettet.
>
> Det er helt enkelt: Slå det cancel-pjat fra på newsserverne.

Cancels er ikke pjat, det er en særdeles nyttig funktion visse folk
misbruger. Det samme kan siges om Usenet generelt.

Frank E. N. Stein (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 20-10-07 21:40

Martin Larsen skrev:

>>> Er det noget politiet tager sig af?
>>
>> Helt uden tvivl ikke.
>>
>>> Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget alvorlig
>>> forbrydelse.
>>
>> "Samfundets"?
>>
> Ja.

Det er ikke samfundets kommunikation. Internettet er ej heller samfundets.

> Du ser det muligvis fra en ren teknisk synsvinkel, som en spøgefuld
> anvendelse af nettet.
>
> Det ville være rart om der blev slået ned på åbenlys obstruktiv brug af
> nettet.

Hvad havde du tænkt dig der skulle ske med alle de webfora, hvor man
åbenlyst fjerner indlæg?

Martin Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 20-10-07 22:06

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen
news:471a6797$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Martin Larsen skrev:
>
>>>> Er det noget politiet tager sig af?
>>>
>>> Helt uden tvivl ikke.
>>>
>>>> Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget
>>>> alvorlig
>>>> forbrydelse.
>>>
>>> "Samfundets"?
>>>
>> Ja.
>
> Det er ikke samfundets kommunikation. Internettet er ej heller samfundets.

Bizarre påstande.

>> Du ser det muligvis fra en ren teknisk synsvinkel, som en spøgefuld
>> anvendelse af nettet.
>>
>> Det ville være rart om der blev slået ned på åbenlys obstruktiv brug af
>> nettet.
>
> Hvad havde du tænkt dig der skulle ske med alle de webfora, hvor man
> åbenlyst fjerner indlæg?

Dit spørgsmål virker sygt. Obstruenterne skal stoppes - muligvis mangler
lovgivning så de også kan straffes.

Mvh
Martin


Frank E. N. Stein (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 20-10-07 22:27

Martin Larsen skrev:

>>>>> Er det noget politiet tager sig af?
>>>>
>>>> Helt uden tvivl ikke.
>>>>
>>>>> Forstyrrelse af samfundets kommunikation burde da være en meget
>>>>> alvorlig
>>>>> forbrydelse.
>>>>
>>>> "Samfundets"?
>>>>
>>> Ja.
>>
>> Det er ikke samfundets kommunikation. Internettet er ej heller
>> samfundets.
>
> Bizarre påstande.

Næh, sådan er virkeligheden. Du skulle prøve at træde ud i den en dag.

>>> Du ser det muligvis fra en ren teknisk synsvinkel, som en spøgefuld
>>> anvendelse af nettet.
>>>
>>> Det ville være rart om der blev slået ned på åbenlys obstruktiv brug
>>> af nettet.
>>
>> Hvad havde du tænkt dig der skulle ske med alle de webfora, hvor man
>> åbenlyst fjerner indlæg?
>
> Dit spørgsmål virker sygt.

På dig, sikkert.

> Obstruenterne skal stoppes - muligvis mangler
> lovgivning så de også kan straffes.

Ok, du er bindegal.

Bruno Christensen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 20-10-07 19:01

On 20 Oct 2007 12:36:45 GMT, Sonny T. Larsen wrote:

> On Fri, 19 Oct 2007 23:15:08 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Det beviser jo lidt, at der ud over de elektroniske filtre sidder et par
>> smagsdommere. Michael Laudahns indlæg forsvinder på en højest mærkværdig
>> måde. Jeg er enig med Sonny i at der er nogen som ikke kan lide Michael
>> Laudahn men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem som sletter hans indlæg
>> for helt automatisk går det ikke.
>
> At der bliver sendt cancels behøver ikke være automatisk, nej - du behøver dog
> overhovedet ikke overveje, om det bliver gjort af folk fra sunsite/dotsrc-staff.
>
> Det gør det naturligvis ikke.

Siger denne cancel fra i eftermiddag noget?




X-Hamster-Info: Score=0 ScoreLoad=0 ScoreSave=0 Received=20071020190759
Xref: localhost control.cancel:10449 dk.politik:193221
Path:
news.sunsite.dk!dotsrc.org!news.glorb.com!green.octanews.net!teal.octanews.net!news-out.octanews.net!indigo.octanews.net!authen.yellow.readfreenews.net.POSTED!not-for-mail
From: ch8050zh@yahoo.com.mx
Newsgroups: dk.politik,swnet.politik,no.samfunn.politikk.diverse
Subject: cancel <1b4ile.r9o.19.1@news.alt.net>
References: <1b4ile.r9o.19.1@news.alt.net>
Control: cancel <1b4ile.r9o.19.1@news.alt.net>
Date: 20 Oct 2007 14:25:15 GMT
Lines: 1
Message-ID: <471a0fc9$0$47155$892e7fe2@authen.yellow.readfreenews.net>
Organization: Read Free News
NNTP-Posting-Date: 20 Oct 2007 09:25:15 CDT
X-Trace:
DXC=D?:LHS1Kjla22\_G`lLkhe]AGWjF5PjPi465Ue@WB_5oXW9kFbeRA5igY[m\HgbT<ldN29;G1hZ5b62H]XcWl2ea3K0J_[JfQ=k
X-Old-Xref: news.sunsite.dk control.cancel:88574664

This message was cancelled from within Mozilla.

--
MVH
Bruno

Bruno Christensen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 20-10-07 19:09

On 20 Oct 2007 12:36:45 GMT, Sonny T. Larsen wrote:

> On Fri, 19 Oct 2007 23:15:08 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Det beviser jo lidt, at der ud over de elektroniske filtre sidder et par
>> smagsdommere. Michael Laudahns indlæg forsvinder på en højest mærkværdig
>> måde. Jeg er enig med Sonny i at der er nogen som ikke kan lide Michael
>> Laudahn men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem som sletter hans indlæg
>> for helt automatisk går det ikke.
>
> At der bliver sendt cancels behøver ikke være automatisk, nej - du behøver dog
> overhovedet ikke overveje, om det bliver gjort af folk fra sunsite/dotsrc-staff.
>
> Det gør det naturligvis ikke.

Der kan åbenbart gå op mod halvandet døgn:

X-Hamster-Info: Score=0 ScoreLoad=0 ScoreSave=0 Received=20071018100116
Xref: localhost dk.politik:192165
Path: news.sunsite.dk!dotsrc.org!news.glorb.com!news.alt.net
From: Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx>
Newsgroups: dk.politik,swnet.politik,no.samfunn.politikk.diverse
Subject: Nu også SIOE Norge
Date: Thu, 18 Oct 2007 09:58:21 +0200
Organization: Altopia Corp. - Usenet Access - www.altopia.com
Lines: 18
Message-ID: <1b3p88.to9.17.1@news.alt.net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Antivirus: avast! (VPS 000782-1, 17.10.2007), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
X-Old-Xref: news.sunsite.dk dk.politik:707409 swnet.politik:171163
no.samfunn.politikk.diverse:370600


Se

http://sioenorge.wordpress.com/




--
It does not require a majority to prevail, but rather an irate, tireless
minority keen to set brush fires in people's minds.

Samuel Adams





før cancelingen kommer:



X-Hamster-Info: Score=0 ScoreLoad=0 ScoreSave=0 Received=20071020190753
Xref: localhost control.cancel:10443 dk.politik:193215
Path:
news.sunsite.dk!dotsrc.org!news.glorb.com!news-out.octanews.net!indigo.octanews.net!authen.yellow.readfreenews.net.POSTED!not-for-mail
From: ch8050zh@yahoo.com.mx
Newsgroups: dk.politik,swnet.politik,no.samfunn.politikk.diverse
Subject: cancel <1b3p88.to9.17.1@news.alt.net>
References: <1b3p88.to9.17.1@news.alt.net>
Control: cancel <1b3p88.to9.17.1@news.alt.net>
Date: 20 Oct 2007 14:24:49 GMT
Lines: 1
Message-ID: <471a0fb0$0$47155$892e7fe2@authen.yellow.readfreenews.net>
Organization: Read Free News
NNTP-Posting-Date: 20 Oct 2007 09:24:49 CDT
X-Trace:
DXC=goY3A8G9ZNI]]_6DZK56iE]AGWjF5PjPI465Ue@WB_5OXW9kFbeRA5IgY[m\HgbT<LdN29;G1hZ5B62H]XcWl2eA3K0J_[JfQ=K
X-Old-Xref: news.sunsite.dk control.cancel:88574658

This message was cancelled from within Mozilla.





Det tyder på manuel sletning eller en bot der kun periodisk er i funktion.


--
MVH
Bruno

Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 19:22

On Sat, 20 Oct 2007 20:09:15 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Det tyder på manuel sletning eller en bot der kun periodisk er i funktion.

Eller flere, der sender cancels.

Laudahns artikler er alle temmeligt politiske, så der er næppe tvivl om, de
er politisk uenighed, der ligger bag.

For nu at være ganske ærlig - der er ikke meget, man kan gøre ved det - man
kan systematisk genposte hans artikler, hvilket formodenligt blot vil
eskalere konflikten yderligere.

En krig mellem cancelbots og automatisk genposting er uskønt, for nu at sige
det mildt.

Som newsadmin kan man lade være med at acceptere cancels - det er et valg,
der har andre konsekvenser; specielt mht. spam.

Der er ingen ideel løsning, desværre.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Bruno Christensen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 20-10-07 19:49

On 20 Oct 2007 18:22:29 GMT, Sonny T. Larsen wrote:

> On Sat, 20 Oct 2007 20:09:15 +0200, Bruno Christensen wrote:
>
>> Det tyder på manuel sletning eller en bot der kun periodisk er i funktion.
>
> Eller flere, der sender cancels.
>
> Laudahns artikler er alle temmeligt politiske, så der er næppe tvivl om, de
> er politisk uenighed, der ligger bag.
>
> For nu at være ganske ærlig - der er ikke meget, man kan gøre ved det - man
> kan systematisk genposte hans artikler, hvilket formodenligt blot vil
> eskalere konflikten yderligere.
>
> En krig mellem cancelbots og automatisk genposting er uskønt, for nu at sige
> det mildt.
>
> Som newsadmin kan man lade være med at acceptere cancels - det er et valg,
> der har andre konsekvenser; specielt mht. spam.
>
> Der er ingen ideel løsning, desværre.

Næh, men godt at få en uddybning (så alle kan forstå)

--
MVH
Bruno

Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 20:35

"Bruno Christensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1xxnilg48k9i3.18m39qphi6ey7$.dlg@40tude.net:
> On 20 Oct 2007 18:22:29 GMT, Sonny T. Larsen wrote:
>
>> On Sat, 20 Oct 2007 20:09:15 +0200, Bruno Christensen wrote:
>>
>>> Det tyder på manuel sletning eller en bot der kun periodisk er i
>>> funktion.
>>
>> Eller flere, der sender cancels.
>>
>> Laudahns artikler er alle temmeligt politiske, så der er næppe tvivl
>> om, de er politisk uenighed, der ligger bag.
>>
>> For nu at være ganske ærlig - der er ikke meget, man kan gøre ved
>> det - man kan systematisk genposte hans artikler, hvilket
>> formodenligt blot vil eskalere konflikten yderligere.
>>
>> En krig mellem cancelbots og automatisk genposting er uskønt, for nu
>> at sige det mildt.
>>
>> Som newsadmin kan man lade være med at acceptere cancels - det er et
>> valg, der har andre konsekvenser; specielt mht. spam.
>>
>> Der er ingen ideel løsning, desværre.
>
> Næh, men godt at få en uddybning (så alle kan forstå)

Bortset fra at det sådan set ikke har så meget med spam at gøre som det har
med at gøre at folkene har store problemer med at lade censuren forlade
Sunsite. Elektroniske filtre kan sagtens tage størstedelen af spamen og lade
indlæg som dem af Michael Laudahns slippe igennem som ikke er spam. Det er
formentlig bare rigtig dejlig belejligt at trække spam-problematikken op af
skuffen hele tiden for at bortforklare hvorfor man ikke vil fjerne
cancel-muligheden på Sunsite. Den nye udbyder som jeg er på vej over til har
ikke nævneværdig spam på dk.politik og DER forsvinder indlæg ikke hele
tiden.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


N_B_DK (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-10-07 20:44

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ffdl8s$g76$1@news.datemas.de
>Den nye udbyder som jeg er på vej over til har ikke
> nævneværdig spam på dk.politik og DER forsvinder indlæg ikke hele
> tiden.

Ligegyldigt hvad så vil du jo brokke dig over sunsite, tag nu den tudekiks
og kom videre, det der er ynkeligt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=


Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 21:23

"N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:471a5a99$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:ffdl8s$g76$1@news.datemas.de
>> Den nye udbyder som jeg er på vej over til har ikke
>> nævneværdig spam på dk.politik og DER forsvinder indlæg ikke hele
>> tiden.
>
> Ligegyldigt hvad så vil du jo brokke dig over sunsite, tag nu den
> tudekiks og kom videre, det der er ynkeligt.

Nej, du tager fejl lille ven, jeg er slet ikke "kunde" der, jeg har en 4-5
andre udbydere, så ingen tuderi her men jeg fornemmer lidt sørgmodighed hos
dig...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


N_B_DK (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-10-07 21:35

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ffdo4n$qe7$1@news.datemas.de
> Nej, du tager fejl lille ven, jeg er slet ikke "kunde" der,

Nej vi ved godt du er blevet smidt ud, så nej selvfølgelig er du ikke
"kunde" der.

> jeg har
> en 4-5 andre udbydere, så ingen tuderi her men jeg fornemmer lidt
> sørgmodighed hos dig...

Sørgmodighed ? LOL, du nægter bare at fatte at den eneste grund til du blev
deaktiveret var pga din opførsel, men istedet for at tage ansvar for egne
handlinger så giver du alt og alle skylden for DINE handlinger.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=


Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 16:49

Den Fri, 19 Oct 2007 17:43:47 +0200 skrev Jesper:

> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
>
>> Den Fri, 19 Oct 2007 17:32:29 +0200 skrev Kim Larsen:
>>
>> > "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> > news:4718cdb1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>> >> Har Sunsite lukket min konto?
>> >
>> > Ikke hvis du kan sende igennem den men det går fint gennem Datemas
>> >
>>
>> Men jeg lukker snart ned for Sunsite, og finder en anden og bedre
>> udbyder
>> (Alle må jo være bedre end Sunsite
>
> Hvis ikke udbuddet af newsgroups på sunsite er et problem, så fungerer
> Sunsite upåklageligt!

Ja, det er så spørgsmålet. Der er tilsyneladende nogle indlæg der bliver
fjernet.

N/A (19-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 19-10-07 18:33



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:44



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:44



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:44



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:44



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:44



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:44



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 13:44



Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 13:44

On Sat, 20 Oct 2007 00:44:33 +0200, Kim Larsen wrote:
> Næh jeg overholdte deres regler men Sunsite valgte at adlyde nogle
> højrerabiate skvadderhoveders klagerier og det var det som var årsagen.

Der var ganske mange klager over din opførsel - og over en lang periode.

> Sunsites optræden i den sag var yderst uprofessionel. Jeg behøver ikke at
> svine Sunsite til, det ordnede de sådan set selv. Nu er jeg egentlig
> ligeglad med den sag og den eneste grund til at det dukker op igen, er at
> der er een som har klaget over at indlæg forsvinder på Sunsite. Min
> kommentar er: Så find dog en ordentlig udbyder.

Du kan have din egen holdning til abuse-håndtering, lige så vel som jeg har
min, men på et projekt som sunsite/dotsrc handler det om at nedbringe mængden
af tid, der behøves brugt på abuse-håndtering.

Det kan man gøre ved enten at ignorere abuse totalt - eller ved at fjerne de
elementer, der giver anledning til stort tidsforbrug.

> Måske, måske ikke, lad os se hvad jeg finder frem til. Uanset hvad, så synes
> jeg det er en uskik med den måde man kører løs med cancel i forhold til
> Michael Laudahn.

At nogen fjerner artikler, der ikke er SPAM og/eller fejlpostings, kan vi kun
være enige om er en uskik.

At man fjerner artikler på grund af politisk uenighed er uacceptabelt, uanset
hvem det rammer - Laudahn eller ej.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 17:26

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfhjtnr.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sat, 20 Oct 2007 00:44:33 +0200, Kim Larsen wrote:
>> Næh jeg overholdte deres regler men Sunsite valgte at adlyde nogle
>> højrerabiate skvadderhoveders klagerier og det var det som var
>> årsagen.
>
> Der var ganske mange klager over din opførsel - og over en lang
> periode.
>
>> Sunsites optræden i den sag var yderst uprofessionel. Jeg behøver
>> ikke at svine Sunsite til, det ordnede de sådan set selv. Nu er jeg
>> egentlig ligeglad med den sag og den eneste grund til at det dukker
>> op igen, er at der er een som har klaget over at indlæg forsvinder
>> på Sunsite. Min kommentar er: Så find dog en ordentlig udbyder.
>
> Du kan have din egen holdning til abuse-håndtering, lige så vel som
> jeg har min, men på et projekt som sunsite/dotsrc handler det om at
> nedbringe mængden af tid, der behøves brugt på abuse-håndtering.

I håndterede den sag meget meget amatøragtigt, lad være med prøve på at
bortforklare det. I tog part i konflikten og uanset hvor mange gange du end
forsøger at bortforklare det så kan du ikke løbe fra at du/I orienterede
alle klagerne og brugte ikke ét sekund på at orientere den som fik lukket
kontoen. Der var på det tidspunkt, som lige siden, en konflikt i mellem tre
på den yderste rabiate højrefløj af dk.politik og mig selv. Ukvemsordene var
nøjagtig lige slemme den ene som den anden vej. En normal reaktion ville
have været at have ignoreret de fjolser men nej, der blev skam taget parti i
sagen. Hvis alle udbydere opførte sig ligesom Sunsite og alle på
venstrefløjen lod sig synke ned på det niveau til at lave anmeldelser, så
ville der meget hurtigt blive meget stille her på Usenet, for så ville hele
den højrerabiate fløj blive lukket ned én efter én. Det ser jeg ikke som en
god udvikling. Så kunne man jo lige så godt lukke dk.politik som ER et
diskussionsforum hvor bølgerne ind i mellem går højt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Tim Petersen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 20-10-07 18:04


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ffda5v$51k$1@news.datemas.de...
> "Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:slrnfhjtnr.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
>> On Sat, 20 Oct 2007 00:44:33 +0200, Kim Larsen wrote:
>>> Næh jeg overholdte deres regler men Sunsite valgte at adlyde nogle
>>> højrerabiate skvadderhoveders klagerier og det var det som var
>>> årsagen.
>>
>> Der var ganske mange klager over din opførsel - og over en lang
>> periode.
>>
>>> Sunsites optræden i den sag var yderst uprofessionel. Jeg behøver
>>> ikke at svine Sunsite til, det ordnede de sådan set selv. Nu er jeg
>>> egentlig ligeglad med den sag og den eneste grund til at det dukker
>>> op igen, er at der er een som har klaget over at indlæg forsvinder
>>> på Sunsite. Min kommentar er: Så find dog en ordentlig udbyder.
>>
>> Du kan have din egen holdning til abuse-håndtering, lige så vel som
>> jeg har min, men på et projekt som sunsite/dotsrc handler det om at
>> nedbringe mængden af tid, der behøves brugt på abuse-håndtering.
>
> I håndterede den sag meget meget amatøragtigt, lad være med prøve på at
> bortforklare det.

De syntes vel bare du blev for meget at høre på.... ligesom alle vi andre
også synes det.

Tim



Bruno Christensen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 20-10-07 18:35

On Sat, 20 Oct 2007 18:25:34 +0200, Kim Larsen wrote:

> I tog part i konflikten

Sunsite fjernede en årsag til ballade.

At det gik ud over dig, synd, se dog at komme videre. Du har jo nu "verdens
bedste" nyhedsservere, du burde takke Sunsite for at have givet dig denne
mulighed.

--
MVH
Bruno

Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 19:11

"Bruno Christensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:jxtjr14f8w92$.n5m5gvvuxq2k.dlg@40tude.net:
> On Sat, 20 Oct 2007 18:25:34 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> I tog part i konflikten
>
> Sunsite fjernede en årsag til ballade.
>
> At det gik ud over dig, synd, se dog at komme videre.

Jamen for hele hule h..v.d. det er sgu da ikke mig som bringer op hele tiden
i alenlange og i virkeligheden intetsigende diskussioner at jeg er sur på
Sunsite. Vi er langt forbi den grænse og nu griner jeg bare lidt af
skoleknægtene fra AUC. Det er ikke mig som har startet denne tråd, jeg gav
blot Pjevs et godt råd og så burde den sådan set ikke være længere.

Nu har vi blot et lille hængeparti i næste uge med nogle tal omkring Sunsite
og så kommer jeg med en konklusion og så lukker diskussionen omkring det
emne for min part.

> Du har jo nu
> "verdens bedste" nyhedsservere, du burde takke Sunsite for at have
> givet dig denne mulighed.

Jo men det er jeg da også tilfreds med og jeg håber sådan set kun at alle
andre skodder Sunsite og smutter over til noget professionelt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 19:12

On Sat, 20 Oct 2007 18:25:34 +0200, Kim Larsen wrote:

> I håndterede den sag meget meget amatøragtigt, lad være med prøve på at
> bortforklare det. I tog part i konflikten og uanset hvor mange gange du end
> forsøger at bortforklare det så kan du ikke løbe fra at du/I orienterede
> alle klagerne og brugte ikke ét sekund på at orientere den som fik lukket
> kontoen.

Korrekt - vi bruger normalt ikke tid på at orientere dem, der får lukket deres
adgang.

Hvad der derimod ikke er korrekt er, at det skulle være som "part i konflikten",
ar vi lukkede din adgang.

Det blev gjort udelukkende fordi, du skabte en del henvendelser; og frem for at
bruge tid på at forholde os til en vedvarende strøm af klager, besluttede vi at
lukke din adgang.

Jeg har ikke, og vil iøvrigt ikke, ladet mig motivere af de politiske holdninger
hos hverken klagerne eller dig.

Din konto blev lukket som et resultat af en simpel vurdering af forventet
tidsforbrug - så drop at føle dig som politisk martyr; tilmed uden at kende mit
politiske tilhørsforhold - eller de andre admins på sunsite/dotsrc.

Hvis du betaler for adgang hos en newsudbyder, kan du med en vis ret forvente,
at de vil bruge tid på klager, du måtte afstedkomme - det er ikke tilfældet
hos f.eks sunsite/dotsrc.

Adgang til non-binaries i dk.* og open source-relaterede grupper, frem for blot
tekstgrupper generelt, er også et tiltag for at holde tidsforbrug til
abuse-håndtering på et minimum.

Jeg forventer egenligt ikke, at dette ændrer dine holdninger til hverken sunsite
eller lukning af din adgang - det skulle blot ikke stå uimodsagt.

På den anden side, så er det næppe værd at bruge mere tid på.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 19:49

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfhkgti.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sat, 20 Oct 2007 18:25:34 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> I håndterede den sag meget meget amatøragtigt, lad være med prøve på
>> at bortforklare det. I tog part i konflikten og uanset hvor mange
>> gange du end forsøger at bortforklare det så kan du ikke løbe fra at
>> du/I orienterede alle klagerne og brugte ikke ét sekund på at
>> orientere den som fik lukket kontoen.
>
> Korrekt - vi bruger normalt ikke tid på at orientere dem, der får
> lukket deres adgang.

Nej men masser af tid på at informere alle klagerne, ah hold op, Sonny...

> Hvad der derimod ikke er korrekt er, at det skulle være som "part i
> konflikten", ar vi lukkede din adgang.

Ha ha ha

> Det blev gjort udelukkende fordi, du skabte en del henvendelser; og
> frem for at bruge tid på at forholde os til en vedvarende strøm af
> klager, besluttede vi at lukke din adgang.
>
> Jeg har ikke, og vil iøvrigt ikke, ladet mig motivere af de politiske
> holdninger hos hverken klagerne eller dig.

Ha ha ha... Du er sjov.

> Din konto blev lukket som et resultat af en simpel vurdering af
> forventet tidsforbrug - så drop at føle dig som politisk martyr;
> tilmed uden at kende mit politiske tilhørsforhold - eller de andre
> admins på sunsite/dotsrc.

Den har jeg en klar fornemmelse af

> Hvis du betaler for adgang hos en newsudbyder, kan du med en vis ret
> forvente, at de vil bruge tid på klager, du måtte afstedkomme - det
> er ikke tilfældet
> hos f.eks sunsite/dotsrc.
>
> Adgang til non-binaries i dk.* og open source-relaterede grupper,
> frem for blot tekstgrupper generelt, er også et tiltag for at holde
> tidsforbrug til abuse-håndtering på et minimum.
>
> Jeg forventer egenligt ikke, at dette ændrer dine holdninger til
> hverken sunsite eller lukning af din adgang - det skulle blot ikke
> stå uimodsagt.

Nej naturligvis og jeg går da i modsætning til visse andre også skarpt ind
for ytringsfrihed.

> På den anden side, så er det næppe værd at bruge mere tid på.

Det sidstnævnte er vi helt enige om. Jeg får dig næppe til at indrømme at I
kvajede jer, så lad den bare stoppe her.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 20:00

On Sat, 20 Oct 2007 20:48:59 +0200, Kim Larsen wrote:

>> Din konto blev lukket som et resultat af en simpel vurdering af
>> forventet tidsforbrug - så drop at føle dig som politisk martyr;
>> tilmed uden at kende mit politiske tilhørsforhold - eller de andre
>> admins på sunsite/dotsrc.
>
> Den har jeg en klar fornemmelse af

Det må du skam gerne uddybe? Hvad giver dig nogen som helst chance for
at gætte f.eks de andre admins politiske standpunkter?

Jeg tvivler egenligt, vi er særligt homogene, rent politisk.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 20:19

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfhkjni.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sat, 20 Oct 2007 20:48:59 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>>> Din konto blev lukket som et resultat af en simpel vurdering af
>>> forventet tidsforbrug - så drop at føle dig som politisk martyr;
>>> tilmed uden at kende mit politiske tilhørsforhold - eller de andre
>>> admins på sunsite/dotsrc.
>>
>> Den har jeg en klar fornemmelse af
>
> Det må du skam gerne uddybe? Hvad giver dig nogen som helst chance for
> at gætte f.eks de andre admins politiske standpunkter?

Det har jeg vist beskrevet, ikke sandt ?

> Jeg tvivler egenligt, vi er særligt homogene, rent politisk.

Men I har det fandme ikke godt med ytringsfrihed. Og jeres måde at behandle
sagen omkring lukningen af min konto stinker.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Tim Petersen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 20-10-07 20:36

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ffdkbq$cup$1@news.datemas.de...
> "Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:slrnfhkjni.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
>> On Sat, 20 Oct 2007 20:48:59 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>>> Din konto blev lukket som et resultat af en simpel vurdering af
>>>> forventet tidsforbrug - så drop at føle dig som politisk martyr;
>>>> tilmed uden at kende mit politiske tilhørsforhold - eller de andre
>>>> admins på sunsite/dotsrc.
>>>
>>> Den har jeg en klar fornemmelse af
>>
>> Det må du skam gerne uddybe? Hvad giver dig nogen som helst chance for
>> at gætte f.eks de andre admins politiske standpunkter?
>
> Det har jeg vist beskrevet, ikke sandt ?
>
>> Jeg tvivler egenligt, vi er særligt homogene, rent politisk.
>
> Men I har det fandme ikke godt med ytringsfrihed. Og jeres måde at
> behandle sagen omkring lukningen af min konto stinker.
>

Du kan jo bare opføre dig ordentligt.

Tim



N_B_DK (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-10-07 20:09

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ffdiis$4ra$1@news.datemas.de

> Det sidstnævnte er vi helt enige om. Jeg får dig næppe til at
> indrømme at I kvajede jer, så lad den bare stoppe her.

Og du vil aldrig nogensinde blive voksen nok til at indse at det var DIN
opførsel det var grund til du blev deaktiveret.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=


Pjensen73 (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 20-10-07 19:57

Sonny T. Larsen skrev:
> On Sat, 20 Oct 2007 00:44:33 +0200, Kim Larsen wrote:
>> Næh jeg overholdte deres regler men Sunsite valgte at adlyde nogle
>> højrerabiate skvadderhoveders klagerier og det var det som var årsagen.
>
> Der var ganske mange klager over din opførsel - og over en lang periode.
>
>> Sunsites optræden i den sag var yderst uprofessionel. Jeg behøver ikke at
>> svine Sunsite til, det ordnede de sådan set selv. Nu er jeg egentlig
>> ligeglad med den sag og den eneste grund til at det dukker op igen, er at
>> der er een som har klaget over at indlæg forsvinder på Sunsite. Min
>> kommentar er: Så find dog en ordentlig udbyder.
>
> Du kan have din egen holdning til abuse-håndtering, lige så vel som jeg har
> min, men på et projekt som sunsite/dotsrc handler det om at nedbringe mængden
> af tid, der behøves brugt på abuse-håndtering.
>
> Det kan man gøre ved enten at ignorere abuse totalt - eller ved at fjerne de
> elementer, der giver anledning til stort tidsforbrug.
>
>> Måske, måske ikke, lad os se hvad jeg finder frem til. Uanset hvad, så synes
>> jeg det er en uskik med den måde man kører løs med cancel i forhold til
>> Michael Laudahn.
>
> At nogen fjerner artikler, der ikke er SPAM og/eller fejlpostings, kan vi kun
> være enige om er en uskik.
>
> At man fjerner artikler på grund af politisk uenighed er uacceptabelt, uanset
> hvem det rammer - Laudahn eller ej.
>
Kan du forklare hvorfor nogle af Michael Laudahns indlæg forsvinder fra
jeres server?

Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 20:01

On Sat, 20 Oct 2007 20:56:33 +0200, Pjensen73 wrote:

> Kan du forklare hvorfor nogle af Michael Laudahns indlæg forsvinder fra
> jeres server?

Nogen sender cancels efter hans postings.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Jens Bruun (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 20-10-07 20:03

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfhkjr8.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk

>> Kan du forklare hvorfor nogle af Michael Laudahns indlæg forsvinder
>> fra jeres server?
>
> Nogen sender cancels efter hans postings.

Og skal vi så ikke alle være enige om, at dén ged nu er barberet HELT
færdig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Tim Petersen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 20-10-07 20:07

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:J8SdneUHjquJzIfanZ2dnUVZ8vSdnZ2d@giganews.com...
> "Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnfhkjr8.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk
>
>>> Kan du forklare hvorfor nogle af Michael Laudahns indlæg forsvinder
>>> fra jeres server?
>>
>> Nogen sender cancels efter hans postings.
>
> Og skal vi så ikke alle være enige om, at dén ged nu er barberet HELT
> færdig?
>

))

Tim



Sonny T. Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 20-10-07 20:09

On Sat, 20 Oct 2007 21:02:37 +0200, Jens Bruun wrote:

> Og skal vi så ikke alle være enige om, at dén ged nu er barberet HELT
> færdig?

Jo, du har ret.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (21-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-10-07 05:38

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfhkk8g.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sat, 20 Oct 2007 21:02:37 +0200, Jens Bruun wrote:
>
>> Og skal vi så ikke alle være enige om, at dén ged nu er barberet HELT
>> færdig?
>
> Jo, du har ret.

Ja, det vil nok passe Sonny bedst

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


N_B_DK (21-10-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-10-07 10:17

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ffel2m$pt3$1@news.datemas.de

> Ja, det vil nok passe Sonny bedst

Skrev du ikke lige for få indlæg siden, at det ikke var dig der ville
fortsætte den her tude seance ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=


N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:51



Ludvig Nielsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-10-07 17:51

On Sat, 20 Oct 2007 18:05:26 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:471a04f4$0$90266$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Sat, 20 Oct 2007 12:58:41 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>
>>> Det kan du da bare lade være med. Så kan jeg grine lidt af det.
>>> Andre kan jo så drage deres konklusioner, det betyder ikke rigtig
>>> noget.
>>
>> Mon ikke de konkluderer at du er en sølle mandsling, dit kæften op og
>> dine konstante forsøg på at svine sunsite til er jammerlige, at du
>> samtidig ikke evner at huske hvad du selv skriver, er blot endnu et
>> bevis på at du har taget en for lille sølvpapirshat på, den må jo
>> stramme så blodet ikke når dit hoved.
>
> Det er meget sjovt for os som har en historie her på Usenet ved hvad den med
> sølvpapirshatten gik ud på... snip

Tilsyneladende aner du intet om noget som helst, sølvpapirshat er et ord
man bruger om tosser som dig, tænk engang det bliver brugt på hele globen,
og har huseret i rigtigt mange år, men din uvidenhed kender ingen grænser
kan jeg se.


--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-10-07 18:05

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:471a31ec$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> On Sat, 20 Oct 2007 18:05:26 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:471a04f4$0$90266$14726298@news.sunsite.dk:
>>> On Sat, 20 Oct 2007 12:58:41 +0200, Kim Larsen wrote:
>>>
>>>
>>>> Det kan du da bare lade være med. Så kan jeg grine lidt af det.
>>>> Andre kan jo så drage deres konklusioner, det betyder ikke rigtig
>>>> noget.
>>>
>>> Mon ikke de konkluderer at du er en sølle mandsling, dit kæften op
>>> og dine konstante forsøg på at svine sunsite til er jammerlige, at
>>> du samtidig ikke evner at huske hvad du selv skriver, er blot endnu
>>> et bevis på at du har taget en for lille sølvpapirshat på, den må jo
>>> stramme så blodet ikke når dit hoved.
>>
>> Det er meget sjovt for os som har en historie her på Usenet ved hvad
>> den med sølvpapirshatten gik ud på... snip
>
> Tilsyneladende aner du intet om noget som helst, sølvpapirshat er et
> ord man bruger om tosser som dig,

Ud til køkkenbordsskuffen med dig, Ludvig

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:53



N/A (20-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 20-10-07 17:53



Ludvig Nielsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-10-07 17:53

On Sat, 20 Oct 2007 18:44:12 +0200, Kim Larsen wrote:


>
> He he, så er Usenet dermed altså meget ældre en opfindelsen af Internettet
>
>
> Du er sjov, Martinsebasse

Nej, han ved bare mere en du gør, du er alså virkelig så dum som jeg
regnede med.

Sølvpapirshat stammer IKKE fra usenet.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Ludvig Nielsen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-10-07 17:58

On Sat, 20 Oct 2007 18:05:26 +0200, Kim Larsen wrote:


> Det er meget sjovt for os som har en historie her på Usenet ved hvad den med
> sølvpapirshatten gik ud på. D...snip

http://c2.com/cgi/wiki?TinFoilHat

Lidt læsning, hvis du kan engelsk.


--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 17:24

Den Fri, 19 Oct 2007 18:07:46 +0200 skrev N_B_DK:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:4718d1ce$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Ja, det er så spørgsmålet. Der er tilsyneladende nogle indlæg der
>> bliver fjernet.
>
> MsgId ? (på de fjernede indlæg ?)

Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.

N/A (19-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 19-10-07 18:33



Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 18:27

Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
>
> Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at Sunsite
> fjerner meddelelser? Spookey.

Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser, Spookey.

Jesper (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 19-10-07 18:33

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:
>
> > "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
> >
> >> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
> >
> > Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at Sunsite
> > fjerner meddelelser? Spookey.
>
> Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser, Spookey.

Du kan kigge i sunsites Control newsgroup, der skal alle de slettede
meddelelser stå og der står kun 29.
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned
DR KONTANT
http://theextract.blogspot.com/

Ludvig Nielsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 19-10-07 18:36

On 19 Oct 2007 17:26:36 GMT, Pjensen73 wrote:

> Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:
>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
>>
>> Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at Sunsite
>> fjerner meddelelser? Spookey.
>
> Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser, Spookey.

Den eneste jeg har set hyle over det er Kim Larsen, imho er han ikke særlig
troværdig.

Jeg har dk.politik både fra aioe.org og sunsite, tænk engang, de indlæg der
mangler på sunsite mangler også på aioe.org.



--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 19-10-07 20:21

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:4718eaea$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
> On 19 Oct 2007 17:26:36 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>> Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>>>
>>>> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
>>>
>>> Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at
>>> Sunsite fjerner meddelelser? Spookey.
>>
>> Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser,
>> Spookey.
>
> Den eneste jeg har set hyle over det er Kim Larsen,

Jeg hyler skam ikke, jeg kritiserer og det synes jeg at jeg er i min gode
ret til (og det er i hvert fald ikke noget som du afgører). Jeg kan ikke se
hvorfor at visse nyhedsgruppe-udbydere skal have censur på deres tjenester.
Jeg har nu købt mig ind på en helt ny nyhedsgruppe-udbyder, and guees what,
nul filter, nul censur. Jeg er ikke begyndt at sende på den endnu, tester
den lige lidt, men den virker lovende, hamrende hurtig, meget hurtigere end
hvad jeg før har prøvet. Men sådan er det, betaler man noget for det, så får
man højere kvalitet, det er ingen nyhed, det er ikke noget jeg hyler over.
For nogle få dollars hver måned er man er flyvende på nyhedsgrupperne.

> imho er han ikke
> særlig troværdig.

Nu vil jeg sådan set blæse på om jeg virker troværdig på dig, du har heller
ikke den store troværdighed her, lidt noget i retning af en Troll.

> Jeg har dk.politik både fra aioe.org og sunsite, tænk engang, de
> indlæg der mangler på sunsite mangler også på aioe.org.

Ja det får vi at se på mandag og det offentliggøres i starten af næste uge.
Hvis jeg tager fejl indrømmer jeg det gerne, det ville du nok aldrig aldrig
gøre hvis det var dig selv, det er en af de mange grunde som gør at du ingen
respekt har hos mig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ludvig Nielsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 19-10-07 20:31

On Fri, 19 Oct 2007 21:21:07 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:4718eaea$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
>> On 19 Oct 2007 17:26:36 GMT, Pjensen73 wrote:
>>
>>> Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:
>>>
>>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>>>>
>>>>> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
>>>>
>>>> Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at
>>>> Sunsite fjerner meddelelser? Spookey.
>>>
>>> Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser,
>>> Spookey.
>>
>> Den eneste jeg har set hyle over det er Kim Larsen,
>
> Jeg hyler skam ikke, jeg kritiserer og det synes jeg at jeg er i min gode
> ret til (og det er i hvert fald ikke noget som du afgører). Jeg kan ikke se
> hvorfor at visse nyhedsgruppe-udbydere skal have censur på deres tjenester.
> Jeg har nu købt mig ind på en helt ny nyhedsgruppe-udbyder, and guees what,
> nul filter, nul censur. Jeg er ikke begyndt at sende på den endnu, tester
> den lige lidt, men den virker lovende, hamrende hurtig, meget hurtigere end
> hvad jeg før har prøvet. Men sådan er det, betaler man noget for det, så får
> man højere kvalitet, det er ingen nyhed, det er ikke noget jeg hyler over.
> For nogle få dollars hver måned er man er flyvende på nyhedsgrupperne.
>
>> imho er han ikke
>> særlig troværdig.
>
> Nu vil jeg sådan set blæse på om jeg virker troværdig på dig, du har heller
> ikke den store troværdighed her, lidt noget i retning af en Troll.
>
>> Jeg har dk.politik både fra aioe.org og sunsite, tænk engang, de
>> indlæg der mangler på sunsite mangler også på aioe.org.
>
> Ja det får vi at se på mandag og det offentliggøres i starten af næste uge.
> Hvis jeg tager fejl indrømmer jeg det gerne, det ville du nok aldrig aldrig
> gøre hvis det var dig selv, det er en af de mange grunde som gør at du ingen
> respekt har hos mig.

LOL, Kim du er en joke med puls.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 19-10-07 20:35

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:471905fc$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> On Fri, 19 Oct 2007 21:21:07 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:4718eaea$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
>>> On 19 Oct 2007 17:26:36 GMT, Pjensen73 wrote:
>>>
>>>> Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:
>>>>
>>>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>>>> news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>>>>>
>>>>>> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
>>>>>
>>>>> Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at
>>>>> Sunsite fjerner meddelelser? Spookey.
>>>>
>>>> Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser,
>>>> Spookey.
>>>
>>> Den eneste jeg har set hyle over det er Kim Larsen,
>>
>> Jeg hyler skam ikke, jeg kritiserer og det synes jeg at jeg er i min
>> gode ret til (og det er i hvert fald ikke noget som du afgører). Jeg
>> kan ikke se hvorfor at visse nyhedsgruppe-udbydere skal have censur
>> på deres tjenester. Jeg har nu købt mig ind på en helt ny
>> nyhedsgruppe-udbyder, and guees what, nul filter, nul censur. Jeg er
>> ikke begyndt at sende på den endnu, tester den lige lidt, men den
>> virker lovende, hamrende hurtig, meget hurtigere end hvad jeg før
>> har prøvet. Men sådan er det, betaler man noget for det, så får man
>> højere kvalitet, det er ingen nyhed, det er ikke noget jeg hyler
>> over. For nogle få dollars hver måned er man er flyvende på
>> nyhedsgrupperne.
>>
>>> imho er han ikke
>>> særlig troværdig.
>>
>> Nu vil jeg sådan set blæse på om jeg virker troværdig på dig, du har
>> heller ikke den store troværdighed her, lidt noget i retning af en
>> Troll.
>>
>>> Jeg har dk.politik både fra aioe.org og sunsite, tænk engang, de
>>> indlæg der mangler på sunsite mangler også på aioe.org.
>>
>> Ja det får vi at se på mandag og det offentliggøres i starten af
>> næste uge. Hvis jeg tager fejl indrømmer jeg det gerne, det ville du
>> nok aldrig aldrig gøre hvis det var dig selv, det er en af de mange
>> grunde som gør at du ingen respekt har hos mig.
>
> LOL, Kim du er en joke med puls.

Du er så tragisk at man ikke engang kan gøre grin med dig, højest have ondt
af dig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 18:35

Den Fri, 19 Oct 2007 19:08:38 +0200 skrev Kim Larsen:

> "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:4718d64e$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>> news:4718d1ce$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Ja, det er så spørgsmålet. Der er tilsyneladende nogle indlæg der
>>> bliver fjernet.
>>
>> MsgId ? (på de fjernede indlæg ?)
>
> Du stiller godt nok store krav. I går talte jeg 33 indlæg på Michael
> Laudahn på to forskellige amerikanske servere (som er uden filter og
> control.cancel-feature). På Datemas fandt jeg 9 (NI!) Og det var samme
> tidsperiode som der var tale om. Lidt senere bliver Sunsite talt op og
> så ser vi hvor stor forskel der er på Datemas og Sunsite. Een ting er
> dog sikkert: Der er ikke 33 indlæg fra Michael Laudahn på Sunsite i den
> periode. Spørgsmålet er om der er færre end på Datemas, det er dét som
> er det spændende for mig. Så det er godt nok mange MsgId som du skal
> have.

Okay. Jeg fandt også 9 indlæg fra torsdag.

Men jeg fandt ud af, at dette indlæg fra 12. Oktober er fjernet. Tråden
hedder: Svejts: 'Ordnung in der Asyl- und Ausländerpolitik! SVP wählen!'
1ake86.lto.19.1@news.alt.net
Er den også fjernet hos Datemas?

Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 18:39

Den Fri, 19 Oct 2007 19:33:12 +0200 skrev Jesper:

> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
>
>> Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:
>>
>> > "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> > news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>> >
>> >> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
>> >
>> > Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at
>> > Sunsite fjerner meddelelser? Spookey.
>>
>> Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser,
>> Spookey.
>
> Du kan kigge i sunsites Control newsgroup, der skal alle de slettede
> meddelelser stå og der står kun 29.

Og hvordan finder jeg så den? Er ikke blandt nyhedsgrupperne her.

Ludvig Nielsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 19-10-07 18:45

On 19 Oct 2007 17:39:03 GMT, Pjensen73 wrote:


>
> Og hvordan finder jeg så den? Er ikke blandt nyhedsgrupperne her.

Den hedder bare control, og jo den er tilgængelig, jeg har den, så har du
også.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 18:41

Den Fri, 19 Oct 2007 19:39:04 +0200 skrev Jens G:

> On 19 Oct 2007 15:31:47 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
> wrote:
>
>>Den Fri, 19 Oct 2007 15:30:57 +0000 skrev Pjensen73:
>>
>>> Har Sunsite lukket min konto?
>>
>>Nej, det havde de ikke.
>>
>>Undskyld jeg tester her. For lidt siden skrev jeg et indlæg, som jeg
>>ikke kunne få lov til at sende. Prøver igen.
>
> Har du hørt om dk.test?

Nej

Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 20:07

Den Fri, 19 Oct 2007 19:40:18 +0200 skrev Jens Bruun:

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:471ceb8b.9248437@dtext.news.tele.dk
>
>> Har du hørt om dk.test?
>
> Idioten er vist generelt underinformeret om alt.

HA! Og det skal man høre fra den største idiot af alle.

Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 20:13

Den Fri, 19 Oct 2007 19:44:59 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On 19 Oct 2007 17:39:03 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>
>
>> Og hvordan finder jeg så den? Er ikke blandt nyhedsgrupperne her.
>
> Den hedder bare control, og jo den er tilgængelig, jeg har den, så har
> du også.

Jeps. Jeg har både fundet den der hedder control og den der hedder
control.cancel, men ingen af de steder optræder Michael Laudahn
eOpposition. Så de bliver måske også fjernet fra de grupper?

Ludvig Nielsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 19-10-07 20:30

On 19 Oct 2007 19:12:48 GMT, Pjensen73 wrote:

> Den Fri, 19 Oct 2007 19:44:59 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>
>> On 19 Oct 2007 17:39:03 GMT, Pjensen73 wrote:
>>
>>> Og hvordan finder jeg så den? Er ikke blandt nyhedsgrupperne her.
>>
>> Den hedder bare control, og jo den er tilgængelig, jeg har den, så har
>> du også.
>
> Jeps. Jeg har både fundet den der hedder control og den der hedder
> control.cancel, men ingen af de steder optræder Michael Laudahn
> eOpposition. Så de bliver måske også fjernet fra de grupper?

LMAO.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 19-10-07 20:37

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:471905b2$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> On 19 Oct 2007 19:12:48 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>> Den Fri, 19 Oct 2007 19:44:59 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>>
>>> On 19 Oct 2007 17:39:03 GMT, Pjensen73 wrote:
>>>
>>>> Og hvordan finder jeg så den? Er ikke blandt nyhedsgrupperne her.
>>>
>>> Den hedder bare control, og jo den er tilgængelig, jeg har den, så
>>> har du også.
>>
>> Jeps. Jeg har både fundet den der hedder control og den der hedder
>> control.cancel, men ingen af de steder optræder Michael Laudahn
>> eOpposition. Så de bliver måske også fjernet fra de grupper?
>
> LMAO.

Det er her man ser den seriøse Ludvig (hold kæft en skovl).

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Tim Petersen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 19-10-07 22:02

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ffb10p$j97$1@news.datemas.de...
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:471905b2$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>> On 19 Oct 2007 19:12:48 GMT, Pjensen73 wrote:
>>
>>> Den Fri, 19 Oct 2007 19:44:59 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>>>
>>>> On 19 Oct 2007 17:39:03 GMT, Pjensen73 wrote:
>>>>
>>>>> Og hvordan finder jeg så den? Er ikke blandt nyhedsgrupperne her.
>>>>
>>>> Den hedder bare control, og jo den er tilgængelig, jeg har den, så
>>>> har du også.
>>>
>>> Jeps. Jeg har både fundet den der hedder control og den der hedder
>>> control.cancel, men ingen af de steder optræder Michael Laudahn
>>> eOpposition. Så de bliver måske også fjernet fra de grupper?
>>
>> LMAO.
>
> Det er her man ser den seriøse Ludvig (hold kæft en skovl).
>

Hold nu kæft Kim.... af samtlige her i NG'en, er det dig der bliver taget
mindst seriøst, for alle (inkl. Wilstrup) ved, at du lyver værre end 10
heste kan rende, og oversviner alt og alle, der ikke lige har din holdning.
Du er ganske enkelt den mest stanhaftige troll gruppen nogen sinde har haft.

Tim



Neuman (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 19-10-07 22:17

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47191b42$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Hold nu kæft Kim.... af samtlige her i NG'en, er det dig der bliver taget
> mindst seriøst, for alle (inkl. Wilstrup) ved, at du lyver værre end 10
> heste kan rende, og oversviner alt og alle, der ikke lige har din
> holdning. Du er ganske enkelt den mest stanhaftige troll gruppen nogen
> sinde har haft.
>
Ja intet under han ikke vil mødes til en kaffe



Tim Petersen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 19-10-07 22:37

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
news:47191ecc$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47191b42$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Hold nu kæft Kim.... af samtlige her i NG'en, er det dig der bliver taget
>> mindst seriøst, for alle (inkl. Wilstrup) ved, at du lyver værre end 10
>> heste kan rende, og oversviner alt og alle, der ikke lige har din
>> holdning. Du er ganske enkelt den mest stanhaftige troll gruppen nogen
>> sinde har haft.
>>
> Ja intet under han ikke vil mødes til en kaffe
.... underligt nok, nøjagtigt som Wilstrup

Jeg tror de begge er klar over deres troll-status.

Tim



Martin Larsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 19-10-07 23:38

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4719237c$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
> news:47191ecc$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:47191b42$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> Hold nu kæft Kim.... af samtlige her i NG'en, er det dig der bliver
>>> taget mindst seriøst, for alle (inkl. Wilstrup) ved, at du lyver værre
>>> end 10 heste kan rende, og oversviner alt og alle, der ikke lige har din
>>> holdning. Du er ganske enkelt den mest stanhaftige troll gruppen nogen
>>> sinde har haft.
>>>
>> Ja intet under han ikke vil mødes til en kaffe
> ... underligt nok, nøjagtigt som Wilstrup
>
> Jeg tror de begge er klar over deres troll-status.
>
Nonsens. Men hvad er du selv???

Mvh
Martin


Tim Petersen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 20-10-07 00:01

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
news:471931b6$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:4719237c$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
>> news:47191ecc$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:47191b42$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>
>>>> Hold nu kæft Kim.... af samtlige her i NG'en, er det dig der bliver
>>>> taget mindst seriøst, for alle (inkl. Wilstrup) ved, at du lyver værre
>>>> end 10 heste kan rende, og oversviner alt og alle, der ikke lige har
>>>> din holdning. Du er ganske enkelt den mest stanhaftige troll gruppen
>>>> nogen sinde har haft.
>>>>
>>> Ja intet under han ikke vil mødes til en kaffe
>> ... underligt nok, nøjagtigt som Wilstrup
>>
>> Jeg tror de begge er klar over deres troll-status.
>>
> Nonsens. Men hvad er du selv???
>

Også klar over deres troll-status.

Tim



Kim Larsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 19-10-07 22:46

"Neuman" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47191ecc$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47191b42$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Hold nu kæft Kim.... af samtlige her i NG'en, er det dig der bliver
>> taget mindst seriøst, for alle (inkl. Wilstrup) ved, at du lyver
>> værre end 10 heste kan rende, og oversviner alt og alle, der ikke
>> lige har din holdning. Du er ganske enkelt den mest stanhaftige
>> troll gruppen nogen sinde har haft.
>>
> Ja intet under han ikke vil mødes til en kaffe

Mig bekendt er det højrefløjserne som står for hovedparten af
tilsviningerne. Jeg rejser et problem som jeg synes er alvorligt, nemlig
ytringsfrihed og bliver svinet til. Nu ved jeg godt at ytringsfrihed er
noget som du ikke går ret højt op i men din opførsel er nu alligevel
beskæmmende.

Jeg kommenterer et terrorangreb for at tage begivenhederne lidt på forskud.
Jeg VED at hver eneste gang sådan noget sker, er der det sædvanlige kor af
højrerabiate racister som råber det samme hver gang, nemlig at muslimer skal
smides ud af Danmark som om at de alle er skyldige, alle er potentielle
terrorister. Du vil sikkert nødig slås i hartkorn med dem men hvor er dine
indsigelser hver gang det der kører løs, hvor er de henne, Brian?

Jeg er egentlig fløjtende ligeglad med hvad du synes om mine indlæg. Jeg har
en politisk dagsorden som er langt vigtigere end rygklapperi eller
smædekampagner. Når jeg ser hvordan det højrerabiate ucharmerende racistiske
kor her i dk.politik fører sig frem på en gruppe menneskers bekostning, ja
så kører jeg løs, sådan er det. Jeg gider foreksempel ikke kommentere et
fjols som Tim, andet end med disse få linier. Han er for længst røget i
kill-filter på grund af sine højrerabiate skriblerier. Det er han for dum
til at forstå og bliver ved med at skrive til mig som om at jeg nogensinde
tager ham ud af det kill-filter han er så velanbragt i. Det vidner nu ikke
om den høje begavelse hos ham.

Men summa summarum er det nyttesløst at diskutere med dig, det lander altid
på tilsvininger. Jeg kan ikke forestille mig at jeg på noget tidspunkt
nogensinde vil kunne udveksle blot to fornuftige ord med dig. Det er ikke
noget som gavner det store, så på et eller andet tidspunkt kommer jeg nok
til et smide et par stykker mere i kill-filteret og du bliver helt sikkert
en af dem som ryger i. Og det mest af alt fordi du ikke bidrager med noget
som helst brugbart. Med et Wilstrupsk begreb vil jeg kalde dig underyder,
det gider jeg ikke spilde min tid på i længden når nu at den kan bruges på
noget mere interessant, nemlig en socialistisk dagsorden.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Neuman (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 20-10-07 10:22

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ffb8it$h73$1@news.datemas.de...
> "Neuman" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47191ecc$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:47191b42$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Jeg er egentlig fløjtende ligeglad med hvad du synes om mine indlæg.

Kim for fanden. Du har snart utallige gange sagt at du ikke læser mine
indlæg med mindre de er henvendt explicit til dig. Denne gang var indlægget
heller ikke henvendt til dig. Kan du ikke holde de aftaler du har lavet med
dig selv?

> Når jeg ser hvordan det højrerabiate ucharmerende racistiske kor her i
> dk.politik fører sig frem på en gruppe menneskers bekostning, ja så kører
> jeg løs, sådan er det.

Ja Kim, du sætter aaaalle de højrerabiate til vægs gang på gang. Sådan er
dét bare. Faktum. LMAO

> Jeg gider foreksempel ikke kommentere et fjols som Tim, andet end med
> disse få linier. Han er for længst røget i kill-filter på grund af sine
> højrerabiate skriblerier.

Du har også lovet at sætte mig i filter. Kan du ikke snart gøre det?

> Men summa summarum er det nyttesløst at diskutere med dig, det lander
> altid på tilsvininger.

Du hopper i tidslinien hvis du tror det er mig som starter mudderkast.

> Jeg kan ikke forestille mig at jeg på noget tidspunkt nogensinde vil kunne
> udveksle blot to fornuftige ord med dig.

Hvorfor bliver du så ved med at skrive til mig. Keder du dig virkeligt så
meget?

> Det er ikke noget som gavner det store, så på et eller andet tidspunkt
> kommer jeg nok til et smide et par stykker mere i kill-filteret og du
> bliver helt sikkert en af dem som ryger i.

Det ser jeg frem til.

> Og det mest af alt fordi du ikke bidrager med noget som helst brugbart.
> Med et Wilstrupsk begreb vil jeg kalde dig underyder, det gider jeg ikke
> spilde min tid på i længden når nu at den kan bruges på noget mere
> interessant, nemlig en socialistisk dagsorden.

Hov, hvem starter nu igen en mudderkastning?



Tim Petersen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 20-10-07 13:02

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
news:4719c8bb$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:ffb8it$h73$1@news.datemas.de...
>> "Neuman" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:47191ecc$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>>> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:47191b42$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Jeg er egentlig fløjtende ligeglad med hvad du synes om mine indlæg.
>

snip

Jeg tror Kim er forelsket i dig.

Tim



Pjensen73 (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 19-10-07 20:14

Den Fri, 19 Oct 2007 19:35:42 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On 19 Oct 2007 17:26:36 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>> Den Fri, 19 Oct 2007 19:16:49 +0200 skrev Jens Bruun:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:4718da3b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>>>
>>>> Nu er vi ude i noget, jeg ikke har forstand på.
>>>
>>> Men du ved, at Sunsite er den dårligste udbyder, og du ved, at Sunsite
>>> fjerner meddelelser? Spookey.
>>
>> Efter hvad jeg har hørt fra andre, fjerner Sunsite meddelelser,
>> Spookey.
>
> Den eneste jeg har set hyle over det er Kim Larsen, imho er han ikke
> særlig troværdig.

Det kan godt være, men det tyder da på, at han har ret. Nogle fjerner
disse indlæg.
>
> Jeg har dk.politik både fra aioe.org og sunsite, tænk engang, de indlæg
> der mangler på sunsite mangler også på aioe.org.

Jeg kan ikke udtale mig om aioe, da jeg ikke har dem.

Ludvig Nielsen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 19-10-07 20:33

On 19 Oct 2007 19:14:26 GMT, Pjensen73 wrote:


>> Den eneste jeg har set hyle over det er Kim Larsen, imho er han ikke
>> særlig troværdig.
>
> Det kan godt være, men det tyder da på, at han har ret. Nogle fjerner
> disse indlæg.

Ja, men det er IKKE sunsite.

>>
>> Jeg har dk.politik både fra aioe.org og sunsite, tænk engang, de indlæg
>> der mangler på sunsite mangler også på aioe.org.
>
> Jeg kan ikke udtale mig om aioe, da jeg ikke har dem.

Måske du skulle kigge på dem, så kan du ved selvsyn se at, Kim er fuld af
løgn.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Peter Jensen (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Peter Jensen


Dato : 20-10-07 23:46

Den Fri, 19 Oct 2007 15:30:57 +0000 skrev Pjensen73:

> Har Sunsite lukket min konto?

Så har jeg købt adgang til 100proofnews, så nu er alle indlæg der.

Kim Larsen (21-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-10-07 03:36

"Peter Jensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:NyvSi.14235$Ch.1457@fe091.usenetserver.com:
> Den Fri, 19 Oct 2007 15:30:57 +0000 skrev Pjensen73:
>
>> Har Sunsite lukket min konto?
>
> Så har jeg købt adgang til 100proofnews, så nu er alle indlæg der.

Nemlig. Så oplever man ikke mere: "Indlægget findes ikke længere på
serveren". Farvel censur og goddag ytringsfrihed. Vi kan godt selv finde ud
af hvad vi ønsker at læse eller og hvad vi ikke ønsker at læse, vi behøver
ikke "barnepige".

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


N_B_DK (21-10-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-10-07 10:18

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:uWySi.113553$ml1.2321@newsfet13.ams

> Nemlig. Så oplever man ikke mere: "Indlægget findes ikke længere på
> serveren". Farvel censur og goddag ytringsfrihed.

Så sletter jeg mine egne indlæg, så er det i din optik censur ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste