Spørgsmål
Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 13:21

Vi er 3 strikke/syklubber, (i alt 24 piger/damer) der har snakket om, at det
kunne være fedt, hvis vi havde et sted, hvor vi kunne mødes med andre
strikke/syklubber. Her kunne vi så hygge os og hjælpe hinanden, hvis der var
brug for det.
Vi nyder altid lidt rødvin, sådan en aften.
Vi har udset os huset, som vi vil bruge. Ejeren af det, bruger det ikke, og
kommer alligevel aldrig på de kanter.
Kan Jørgensen eller en anden af slagsen vejlede os i, hvordan man bærer sig
ad, når man skal bruge en ejendom, som ikke tilhører en selv?
Er der nogle fif. Vi vil jo, selvfølgelig, ikke betale leje eller lign.

Fra : Ivannof

Dato : 18-10-07 13:49

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig ad, når man skal bruge en ejendom, som ikke tilhører en selv?
> Er der nogle fif. Vi vil jo, selvfølgelig, ikke betale leje eller lign.

Kære Pernille

Regn ikke med noget. Nu er du en konkurrent. Du er i direkte konkurrence med
Hans og du kunne risikere at snuppe huset for næsen af en hel del sortklædte
mennesker med store lommer til spraymaling og elefant(nat)hue.

På den anden side. I har vel ikke noget ret mørkt tøj og sjove piercinger?

Hilsen Ivan

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 14:15

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> På den anden side. I har vel ikke noget ret mørkt tøj og sjove piercinger?

Hvad vi ikke har, kan vi jo få!

Men, det kan jo være, at nogle af dem har lyst til at være i vores Tøseklub!

Fra : hanzen

Dato : 18-10-07 14:14

> [...]
> sig ad, når man skal bruge en ejendom, som ikke tilhører en selv?
> Er der nogle fif. Vi vil jo, selvfølgelig, ikke betale leje eller lign.

I skal bare vente til de autognome båtnakker har fået et fint nyt hus.
Så møder I op hos Rittmesterinden og forlanger samme fine behandling.
Der kommer forhåbentlig en masse klubber og foreninger så der bliver nok
lidt kø.
Men hold ud, de kan ikke andet end give jer hvad I vil ha' . De har jo selv
lagt linien.

--
hilzen
hanzen

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 14:19

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt kø.
> Men hold ud, de kan ikke andet end give jer hvad I vil ha' . De har jo

Jeg henvender mig allerede i dag! Så er jeg sikker på at stå som en af de
øverste på listen!

Fra : Neuman

Dato : 18-10-07 14:19

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> I skal bare vente til de autognome båtnakker har fået et fint nyt hus.

Det vil jo ikke ske.
Ritt har bare ikke nosser nok til at sige NEJ så hun håber bare at kunne
holde ungerne hen med snak indtil valgperioden er udløbet.

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 14:23

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ritt har bare ikke nosser nok til at sige NEJ så hun håber bare at kunne
> holde ungerne hen med snak indtil valgperioden er udløbet.

Kom nu! Vi VIL ha' et hus til vores strikke/syklub.
Nu stamper jeg snart i gulvet!
Jeg kan også finde på at tude!

Fra : Neuman

Dato : 18-10-07 14:27

> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Kom nu! Vi VIL ha' et hus til vores strikke/syklub.
> Nu stamper jeg snart i gulvet!
> Jeg kan også finde på at tude!

Når Ritt nu ikke giver de unge et hus deler jeg gerne min bolig med 24 høns
når I har behov. Altså jeg går ud fra I alle er single?

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:31

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Når Ritt nu ikke giver de unge et hus deler jeg gerne min bolig med 24
> høns når I har behov. Altså jeg går ud fra I alle er single?

Er det nu også nødvendigt at være single?
Er alle andre uromagere også det?

Fra : Neuman

Dato : 18-10-07 17:00

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det nu også nødvendigt at være single?
> Er alle andre uromagere også det?

Ja altså nu tænkte jeg på hvis JEG ville lægge hus til

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 14:32

Pernille wrote:
> [...]
> ad, når man skal bruge en ejendom, som ikke tilhører en selv?
> Er der nogle fif. Vi vil jo, selvfølgelig, ikke betale leje eller lign.

Nåh i kun er 24 personer og det er en strikke/syklub ville det vel
være nærliggende at spørge en lokal skole om i kan låne deres
håndarbejdslokaler, jeg ved at man har den slags ordninger andre steder.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : hanzen

Dato : 18-10-07 14:39

> Nåh i kun er 24 personer og det er en strikke/syklub ville det vel
> være nærliggende at spørge en lokal skole om i kan låne deres
> håndarbejdslokaler, jeg ved at man har den slags ordninger andre steder.

Der er vist en nedlagt svinestald et sted i midtjylland.
Den burde kunne rumme de autognome.
I skal bare ikke sige noget til naboerne inden I flytter ind.
--
hilzen
hanzen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 14:42

hanzen wrote:
> Der er vist en nedlagt svinestald et sted i midtjylland.
> Den burde kunne rumme de autognome.
> I skal bare ikke sige noget til naboerne inden I flytter ind.

Så skal den bare fragtes til Nørrebro, så kan vi snakke om det :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:33

> Så skal den bare fragtes til Nørrebro, så kan vi snakke om det :)

Hvorfor er det absolut Nørrebro, der skal trækkes med Jer?

Fra : Malene P

Dato : 18-10-07 17:03

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det absolut Nørrebro, der skal trækkes med Jer?

Hvad fanden har jyderne nu gjort? De har sgu da ihvertfald aldrig logret for
det pak.

Malene P

Fra : hanzen

Dato : 18-10-07 17:13

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Hvad fanden har jyderne nu gjort? De har sgu da ihvertfald aldrig logret
> [...]

Der er ellers nogle dejligt øde steder ude i ingenmandsland. Og langt til
naboer.
--
hilzen
hanzen

Fra : Malene P

Dato : 19-10-07 13:47

> Der er ellers nogle dejligt øde steder ude i ingenmandsland. Og langt til
> naboer.

Ikke langt nok.

Malene P

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 20:47

Pernille wrote:
> Hvorfor er det absolut Nørrebro, der skal trækkes med Jer?

Fordi det er dér Ungdomshuset bedst passer ind.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 20:52

> Fordi det er dér Ungdomshuset bedst passer ind.

For hvem?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 20:54

Pernille wrote:
> For hvem?

For alle, hovedparten af dem der bor på Nørrebro er vandt til huset
og dets brugere, det er kun nogle få af dem der render rundt og
klynker over at det er synd for dem.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 20:57

> For alle, hovedparten af dem der bor på Nørrebro er vandt til huset
> og dets brugere, det er kun nogle få af dem der render rundt og
> klynker over at det er synd for dem.

De der ikke klynker, er dem der kaster med sten.
Det er også sådan vi vil gøre!
Vi ser virkelig op til Jer!
I har virkelig forstået at kæmpe for Jeres sag!
I skaber virkelig en masse respekt omkring Jer!
Det er godt at have forgangsfolk, som man kan bruge som modeller!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 21:14

Pernille wrote:
> De der ikke klynker, er dem der kaster med sten.

Så kan det sgu godt være i skal få erklæret den undtagelsestilstand.
Der er måske 500 aktive klynkere, dvs. de sidste 70.000 er dem der
smider sten efter politiet.

> Det er også sådan vi vil gøre!

Fed plan, men jeg vil dog anbefale at i er lidt mere end 24 når i
går igang, eller evt. afholder jeres aktioner efter kl 17 når
politiet er gået hjem.

> Vi ser virkelig op til Jer!

Super.

> I har virkelig forstået at kæmpe for Jeres sag!

Ja, det går faktisk ganske meget bedre med at kæmpe for sagen nu end
det gjorde før rydningen, idag var der 5000 til demo for et nyt hus.
det er for dem der ikke kan regne 10 gange så mange som dem der
klynker på Nørrebro.

> I skaber virkelig en masse respekt omkring Jer!
> Det er godt at have forgangsfolk, som man kan bruge som modeller!

Keep up the good work :)
Men, du har vel ikke det hele i munden? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 21:19

> [...]
> klynker på Nørrebro.

> Keep up the good work :)
> Men, du har vel ikke det hele i munden? :)

Nej da! Jeg har slet ikke sagt et ord til nogen om det, endnu.
Vi er 80 strikke/sydamer, der e-mailer hinanden.
Det bliver nu dejligt, når vi indtager det der hus, som ikke bliver brugt,
alligevel!
Men I er, helt klart, vores forbilleder!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 21:20

Pernille wrote:
> [...]
> alligevel!
> Men I er, helt klart, vores forbilleder!

Det kan anbefales at i ikke benytter mail som kommunikationsform,
husk på det er et overvågningssamfund vi lever i ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 21:22

> Det kan anbefales at i ikke benytter mail som kommunikationsform,
> husk på det er et overvågningssamfund vi lever i ;)

Bare rolig, vi har vores brosten og strikkepinde klar!

Fra : Tony

Dato : 18-10-07 22:24

"Hans Joergensen" skrev

> Keep up the good work :)
> Men, du har vel ikke det hele i munden? :)

Selvfølgelig har Pernille-Blowjob det hele i munden.

Hun kan både stampe i gulvet, så hendes stænklapper bliver helt blå,
samtidig med at hun gi'r blowjob.

Tony

Fra : JBH

Dato : 19-10-07 00:27

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Joergensen" skrev

> Selvfølgelig har Pernille-Blowjob det hele i munden.
>
> Hun kan både stampe i gulvet, så hendes stænklapper bliver helt blå,
> samtidig med at hun gi'r blowjob.

Du taler af erfaring ? eller er det bare syge tanker i et sygt hovede.

/JBH

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-10-07 02:56

Tony wrote:
> Selvfølgelig har Pernille-Blowjob det hele i munden.
> Hun kan både stampe i gulvet, så hendes stænklapper bliver helt blå,
> samtidig med at hun gi'r blowjob.

Tal dog pænt din klamme idiot.. helt ærligt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Tony

Dato : 19-10-07 12:28

> Tal dog pænt din klamme idiot.. helt ærligt.

Ja ja lille Hansemand, det var osse nogle grimme ord, dit lille barnlige
hoved måtte lægge øre til, men jeg syntes blot den lå lige til højrebenet.

Ps. Der findes vist ikke mere klam idiot end dig, helt ærligt.

Tony

Fra : Neuman

Dato : 18-10-07 14:41

> Nåh i kun er 24 personer og det er en strikke/syklub ville det vel
> være nærliggende at spørge en lokal skole om i kan låne deres
> håndarbejdslokaler, jeg ved at man har den slags ordninger andre steder.

Så er de jo afhængige af at der er en skole præcis hvor de ønsker at være?
Det er jo meningen at DE udpeger stedet. Andet er slet ikke godt nok.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 15:01

Neuman wrote:
> Så er de jo afhængige af at der er en skole præcis hvor de ønsker at være?
> Det er jo meningen at DE udpeger stedet. Andet er slet ikke godt nok.

Stort set ligemeget hvor du er vil der ligge en skole med
håndarbejdefaciliteter inden for rækkevidde..

Alternativt tror jeg sagtens man kan få gennemført at der bliver
opbygget et godt sy-værksted i det kommende Ungdomshus :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 18-10-07 15:18

> Stort set ligemeget hvor du er vil der ligge en skole med
> håndarbejdefaciliteter inden for rækkevidde..

Det er ikke et spørgsmål om at den skal ligge inden for rækkevidde. Den skal
ligge præcis hvor de _kræver_ det. Det kan jo være de kræver at lokalerne
skal ligge på Vesterbrogade max 20 meter fra Therese Garn så også de
gangbesværede nemt kan komme ned og købe garn og stoffer. Ligesom I kræver
et ungdomshus i nærheden af stoffer. Det må da være soleklart for netop dig
at de kan have disse behov.

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:38

> [...]
> I kræver et ungdomshus i nærheden af stoffer. Det må da være soleklart for

Se, du har den rette forståelse!

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:37

> [...]
>
> Alternativt tror jeg sagtens man kan få gennemført at der bliver
> opbygget et godt sy-værksted i det kommende Ungdomshus :)

Da syv andre strikke/syklubber hørte om vores plan, ville de også være med.
Så nu er vi pludselig 10 klubber. Altså er vi 80 personer, med samme
interesse.
SÅ må det da kunne lade sig gøre at tage det hus, som vi har udset!

Fra : JBH

Dato : 19-10-07 00:32

> [...]
> interesse.
> SÅ må det da kunne lade sig gøre at tage det hus, som vi har udset!

Kunne være i kunne alliere jer med sy-klubber fra andre lande. Mon ikke der
findes nogle hard-core sy klubber i f.eks Tyskland, som kunne komme herop og
hækle nogle Molotov cocktails og brosten?

mvh
JBH

Fra : Tony

Dato : 19-10-07 12:28

"JBH" kaglede lystigt

> Kunne være i kunne alliere jer med sy-klubber fra andre lande. Mon ikke
> der findes nogle hard-core sy klubber i f.eks Tyskland, som kunne komme
> herop og hækle nogle Molotov cocktails og brosten?

Erfaring, eller blot syge tanker i et sygt hoved ?

Tony

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:35

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Så er de jo afhængige af at der er en skole præcis hvor de ønsker at være?
> Det er jo meningen at DE udpeger stedet. Andet er slet ikke godt nok.

Nej, det hænger sådan sammen, at vi alle er enige om, at et helt bestemt
hus, er det hus, vi VIL have!

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:32

> Nåh i kun er 24 personer og det er en strikke/syklub ville det vel
> være nærliggende at spørge en lokal skole om i kan låne deres
> håndarbejdslokaler, jeg ved at man har den slags ordninger andre steder.

Det var ikke muligt.
Hvad med Jer, har I spurgt den lokale skole?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 20:47

Pernille wrote:
> Det var ikke muligt.
> Hvad med Jer, har I spurgt den lokale skole?

Man må desværre ikke indtage alkohol på de fleste skoler, plus at
vi desværre ikke selv kan få lov til at bestemme hvad der foregår
i bygningen hvilket går mod konceptet selvstyrende.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 20:54

> Man må desværre ikke indtage alkohol på de fleste skoler, plus at
> vi desværre ikke selv kan få lov til at bestemme hvad der foregår
> i bygningen hvilket går mod konceptet selvstyrende.

Vi vil skam også være selvstyrende! Og, som jeg, indledningsvis, sagde, så
drikker vi rødvin.

Fra : JBH

Dato : 19-10-07 00:33

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Vi vil skam også være selvstyrende! Og, som jeg, indledningsvis, sagde, så
> drikker vi rødvin.

Og så gør i (ligesom en del autognome) en del i stoffer

mvh
JBH

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-10-07 02:57

JBH wrote:
> Og så gør i (ligesom en del autognome) en del i stoffer

Er det noget du kan dokumentere? eller slynger du bare om dig med
fordomme?
Ja, der bliver da røget en del hash, men det gør der alle steder.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 19-10-07 07:05

> Ja, der bliver da røget en del hash, men det gør der alle steder.

Ikke hjemme hos mig. Heller ikke hos min nabo. Jeg har heller ikke set nogen
gøre det i den lokale Fakta. Jeg har kigget på café Victor - der var heller
intet at spore.

Fra : Pernille

Dato : 19-10-07 07:38

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Og så gør i (ligesom en del autognome) en del i stoffer

D' da d' vi gør!
;.)

Fra : Ralph

Dato : 18-10-07 14:44

> [...]
> var brug for det.
> Vi nyder altid lidt rødvin, sådan en aften.

I skal bare kontakte et af de lokale plejehjem, de stiller gerne lokaler til
rådighed, ganske gratis.

--
Ralph

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:39

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>
> I skal bare kontakte et af de lokale plejehjem, de stiller gerne lokaler
> [...]
NEJ! Vi vil have et bestemt hus!

Fra : Ralph

Dato : 18-10-07 16:53

> NEJ! Vi vil have et bestemt hus!

Så har I to muligheder, sørg for at det hus I vil have er et lokalt
plejehjem, eller demonstrer, besæt huset, lav så meget ballade at jeres
lokale borgmester til sidst bliver så træt af jer at han til sidst køber
huset for at fred. I skal dog nok huske de lange underbukser og en ekstra
Teena, jeg tror det er ret koldt at sidde på jorden i flere timer. Check
lige om der er nogen af damerne der lider af astma - de tåler ikke så godt
tåregas. Evt. knogleskørhed hos damerne kan heller ikke anbefales pga.
knippelslag.
Jeg kan tilføje at der er nogle unge i København der har lidt samme planer
som jer, det går desværre ikke så godt, så riv helst et års tid ud af
kalenderen - det KAN godt tage lang tid at finde egnede forhold for såvel
gamle som unge. Men så hænger I da ikke på gadehjørnerne så længe.

God kamp, sig endelig til når det lykkes. Vi høres ved om et års tid.

--
Ralph

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 20:45

> [...]
> gamle som unge. Men så hænger I da ikke på gadehjørnerne så længe.
>
> God kamp, sig endelig til når det lykkes. Vi høres ved om et års tid.

Tusind tak for alle gode og velmente bud!
Jeg skal nok gøre brug af det hele...
Det er altid rart at have strikkepindene, hvis vi skulle få besøg af
politiet.
Som sagt, så ved jeg, hvor vi kan få brosten. - Sådan mest til
selvforsvar...

Fra : Pjensen73

Dato : 18-10-07 14:55

Den Thu, 18 Oct 2007 14:21:12 +0200 skrev Pernille:

> [...]
> hvordan man bærer sig ad, når man skal bruge en ejendom, som ikke
> tilhører en selv? Er der nogle fif. Vi vil jo, selvfølgelig, ikke betale

Hvis det lykkedes for Hans Jørgensen og Peter Heide at få deres
ungdomshus, så kan det også lykkedes for Jer.
I skal besætte det og kommer politiet og fjerner jer, skal i bare kaste
brosten og hvad I ellers kan finde på, efter politiet.

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 15:19

> [...]
> sig ad, når man skal bruge en ejendom, som ikke tilhører en selv?
> Er der nogle fif. Vi vil jo, selvfølgelig, ikke betale leje eller lign.

I skal søge om at blive associerede medlemmer i "Pensionisternes
Befrielssesfront".
Denne noble nystiftede forening har til formål at udfinde, hvor såkaldte
"autonomes" forældre bor, for derefter at besætte vedkommendes huse.
Dog uden at sætte de oprindelige beboere på porten, idet disse naturligvis,
helt i overensstemmelse med deres ideologi, vil blive afkrævet tjeneste som
tjenestemoduler.
Madlavning, reggøring osv.
Forøvrigt er vi jo sikre på, at blive modtaget med åbne arme, på ganske
samme vis som omtalte forlanger, at deres egne poder bliver det.

Især vil vi gå efter ejendomme beliggende langs nordkysten, med havudsigt.

Når vi er begyndt at overveje at oprette en afdeling for associerede, er det
fordi vi ikke endnu har fundet den rigtige udvej for at kunne transportere
tilstrækkeligt store mængder brosten i rollatorernes frontmonterede kurve.
Vi forstår, at sådanne, brosten, er ufravigelige som forudsætning for at
blive taget alvorlige hvad vore krav angår.
(Forøvrigt vil det overstige adskillige medlemmers formåen, at skubbe
vægten)
Det ses derfor som en mulighed, at associere lidt yngre grupper, med det
formål at yde bistrand med denne transport.
(At det er kvinder, vil også rent udseendemæssigt være et plus, når man
betænker den store publicity, der sikkert vil blive os til del, når vi
udfører vor første aktion.)

Skulle tilbuddet om association have interesse, hører vi gerne fra jer.

MVH
Formand for P.A.F.
Egon

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 15:46

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udfører vor første aktion.)
>
> Skulle tilbuddet om association have interesse, hører vi gerne fra jer.

Tak! Det lyder interessant!
Vi vil tage os godt ud, på avisforsiderne! Det lover jeg!
Vi er alle i alderen 20 til 43 år. - Og ser rasende godt ud!
Jeg selv har vundet en sølvmedalje i kuglestød!
Jeg har kendskab til et sted, hvor vi helt ubemærket, kan hente brosten.
Hold mig venligst orienteret!

Fra : hanzen

Dato : 18-10-07 16:16

> [...]
> Jeg selv har vundet en sølvmedalje i kuglestød!
> Jeg har kendskab til et sted, hvor vi helt ubemærket, kan hente brosten.

Noget stort er under opsejling.
Jeg glæder mig til fortsættelsen.
Som en sidegevinst vil det nok helt overskygge de autognone i medierne.
Man skulle måske oprette en strikkeklubstøtteforening?
--
hilzen
hanzen

Fra : Neuman

Dato : 18-10-07 17:03

> [...]
> Som en sidegevinst vil det nok helt overskygge de autognone i medierne.
> Man skulle måske oprette en strikkeklubstøtteforening?
Haha det ville ikke være så lidt morsomt
Jeg sponsorer gerne fingerbøl - andre?

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 17:00

> [...]
> Som en sidegevinst vil det nok helt overskygge de autognone i medierne.
> Man skulle måske oprette en strikkeklubstøtteforening?

Hov - hov--
Fingrene væk fra "vores" piger

Egon

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 20:47

> [...]
> Som en sidegevinst vil det nok helt overskygge de autognone i medierne.
> Man skulle måske oprette en strikkeklubstøtteforening?

Det er en rigtig god idé du har der. En "strikkeklubstøtteforening"!
Jeg er glad for at jeg stillede spørgsmålet, her.
I vore dage bør man være velforberedte!

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 16:59

> [...]
> Jeg selv har vundet en sølvmedalje i kuglestød!
> Jeg har kendskab til et sted, hvor vi helt ubemærket, kan hente brosten.

Skal ske.
Foreløbig kan det oplyses, at vi leder med lys og lygte efter ham der
vinkelskriverens, er det ikke noget med "Foldesnak "eller noget lignende han
hedder, hus.
I mellemtiden kunne I måske overveje, om ikke lidt fægtetræning med
strikkepindene kunne vise sig lønsomt i påkommende tilfælde?
Evner i nævnte retning, ovenikøbet med genstande, der klart falder udenfor
våbenlovens brgrænsninger, kunne nok skræmme ordensmagten fra en eventuel
indgriben.
Forøvrigt har vi begrundet håb om en ikke ringe sympati fra nævnte magts
side.
Styrken er jo ikke uden medlemmer, der ser frem til pensionen, og må derfor
være åbenlyst interesserede i at beskytte, snarere end at forhindrer de
kommende besættelser.
Skulle dette vise sig at være tilfældet, er vi parate til at tilbyde
Politimester Hanne Smæk Hansen det ærefulde hverv som foreningens protektor.

MVH
Formanden for P.A.F.
Egon

Fra : Pernille

Dato : 18-10-07 20:51

> [...]
> våbenlovens brgrænsninger, kunne nok skræmme ordensmagten fra en eventuel
Du har fat i noget af det rigtige. Egon, har du en kone eller kæreste, der
har lyst til at være i vores strikke/syklub?

Tak for gode forslag!

Fra : Ivannof

Dato : 19-10-07 09:29

> [...]
> udfører vor første aktion.)
>
> Skulle tilbuddet om association have interesse, hører vi gerne fra jer.

Jeg overvejer at lære at strikke!!

Hilsen Ivan

Fra : Pernille

Dato : 19-10-07 09:36

> Jeg overvejer at lære at strikke!!
>
> Hilsen Ivan

Rigtig godt! - Men ka' du kaste med brosten?!

Fra : Ivannof

Dato : 19-10-07 10:30

> Rigtig godt! - Men ka' du kaste med brosten?!

Ok, strikning OG kuglestød!

Hilsen Ivan

Fra : Pernille

Dato : 19-10-07 12:19

> Ok, strikning OG kuglestød!

YES!!!

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-07 10:53

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at lære at strikke!!
>
> Hilsen Ivan

Gad vide, om ikke der i oplysningsforbundene findes aftenskolekurser i
sådant?
Men det drejer sig nok om hurtigst muligt at komme igang.
Efter at disse farlige tiltag er kommet ud i offentligheden, forventer vi at
snarligtepolitiske tiltag i retning af enten at tilføje strikkepinde under
våbenlovens bestemmelser, således at der skal ansøges om våbentilladelse,
eller at de helt bliver forbudt.

Egon

Fra : Pernille

Dato : 19-10-07 12:23

> [...]
> under våbenlovens bestemmelser, således at der skal ansøges om
> våbentilladelse, eller at de helt bliver forbudt.

Men, vi sørger, selvfølgelig, for at vores strikkepinde er godt gemt!
De skulle jo nødig blive konfiskeret!
Lige nu har jeg patent på mine!
Det gælder om at bevise, at man har ret, også...
- Og det er ikke bare vrang forestillinger!

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-07 17:05

> [...]
> Lige nu har jeg patent på mine!
> Det gælder om at bevise, at man har ret, også...
> - Og det er ikke bare vrang forestillinger!

Aha-
Du forstår dig også på kodesprog?
kan blive gavnligt

Egon

Fra : Pernille

Dato : 19-10-07 17:46

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Aha-
> Du forstår dig også på kodesprog?
> kan blive gavnligt

Du skal nok få det lært!
:)

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-10-07 19:44

On Fri, 19 Oct 2007 13:23:19 +0200, Pernille wrote:

> Lige nu har jeg patent på mine!
> Det gælder om at bevise, at man har ret, også...
> - Og det er ikke bare vrang forestillinger!

2 ret og 1 vrang ?

--
MVH
Bruno

Fra : Pernille

Dato : 19-10-07 20:43

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> 2 ret og 1 vrang ?

Hov-hov! Det har jeg patent på!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-10-07 07:23

On Fri, 19 Oct 2007 21:42:41 +0200, Pernille wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Hov-hov! Det har jeg patent på!

Bare du ikke tager patent på mine brosten.

--
MVH
Bruno

Fra : Pernille

Dato : 20-10-07 08:48

> Bare du ikke tager patent på mine brosten.

I solidaritetens navn, kræver jeg ikke patent på brostenene.
Det var jo andre, der lærte mig, hvordan, man skal få sin vilje, ved brug af
dem!
Lige for tiden, strikker jeg en fin lille hætte. Jeg valgte patentstrikning,
da den derved bliver lidt mere vamset, i den kolde tid, som vi nu går i
møde.
Jeg vil ikke oplyse hvilke farver jeg bruger, da jeg ikke vil genkendes, når
vi kommer i tv, pga af brostenkast.
Min mor synes også at det er synd for os, at vi ikke får det hus stillet til
rådighed, så hun har lovet at give garn, så alle 100 kan strikke hætter.
Jeg regner med, at vi ses.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-10-07 11:44

On Sat, 20 Oct 2007 09:48:14 +0200, Pernille wrote:

> [...]
> rådighed, så hun har lovet at give garn, så alle 100 kan strikke hætter.

Jeg bliver jo nok nødt til at melde mig under fanerne. Var det
Strikkeklubbernes Befrielsfront?

--
MVH
Bruno

Fra : Pernille

Dato : 20-10-07 12:34

> Jeg bliver jo nok nødt til at melde mig under fanerne. Var det
> Strikkeklubbernes Befrielsfront?

Du skal være så hjerteligt velkommen!
Vi må kæmpe for vores rettigheder!
Helt korrekt, så kalder vi os "Strikke- og Syklubbernes Befrielsesfront".
Det strømmer ind med strikke og syglade mænd og kvinder, der har lyst til at
kæmpe, for denne sag!
Er der nogen der har gode forslag til Kampråb?
Vi har tænkt på:

Strik og sy, den ret har du.
Og er noget alle sku'!
Hvis vi ikke får et hus,
Kommer vi i vores bus!
Kaster brosten dag og nat,
Ja, så ta'r vi rigtig fat!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-10-07 13:47

On Sat, 20 Oct 2007 13:34:25 +0200, Pernille wrote:

> [...]
> kæmpe, for denne sag!
> Er der nogen der har gode forslag til Kampråb?

Et par enkelte rettelser, til SSB, så det er mere mundret.

Strik og sy, den ret det har du.
Og er noget alle sku' ku' ku'
Hvis vi ikke får et hus,
Kommer vi i vores bus!
Kaster brosten dag og nat,
Ja, så ta'r vi rigtig fat!

--
MVH
Bruno

Fra : Pernille

Dato : 20-10-07 14:13

> Et par enkelte rettelser, til SSB, så det er mere mundret.
>

> Strik og sy, den ret det har du.
> Og er noget alle sku' ku' ku'
> Hvis vi ikke får et hus,
> Kommer vi i vores bus!
> Kaster brosten dag og nat,
> Ja, så ta'r vi rigtig fat!

Tak for hjælpen du!
Vi skal nok få det hus...

Fra : Tony

Dato : 20-10-07 15:47

"Pernille" skræppede omtåget op.

> Er der nogen der har gode forslag til Kampråb?
> Vi har tænkt på:
>
> Strik og sy, den ret har du.
> Og er noget alle sku'!
> Hvis vi ikke får et hus,
> Kommer vi i vores bus!
> Kaster brosten dag og nat,
> Ja, så ta'r vi rigtig fat!

Ja ja, men pas nu på du ikke snubler i stænklapperne, så dine røvballer
rammer dig i nakken.

Tony

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-10-07 19:04

On Sat, 20 Oct 2007 16:46:49 +0200, Tony wrote:

> "Pernille" skræppede omtåget op.

Det er dog en behagelig omgangstone du bruger.

--
MVH
Bruno

Fra : Pernille

Dato : 20-10-07 19:37

> Det er dog en behagelig omgangstone du bruger.

Tony er i mit filter, så jeg ved slet ikk' hva' han har skrevet.
Men jeg tror nu heller ikke, at han er til strikkepinde og brosten...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-10-07 21:16

On Sat, 20 Oct 2007 20:36:49 +0200, Pernille wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Tony er i mit filter, så jeg ved slet ikk' hva' han har skrevet.

Du er ikke gået glip af noget væsentligt.

> Men jeg tror nu heller ikke, at han er til strikkepinde og brosten...

Det er nok også mere for voksne mennesker.

--
MVH
Bruno

Fra : Pernille

Dato : 21-10-07 08:02

> Du er ikke gået glip af noget væsentligt.

> Det er nok også mere for voksne mennesker.

de' jo de'!