Tak Bush
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-07 20:05

"I have consistently told the Chinese that religious freedom is in their
nation's interest,"

Jeg har hele tiden sagt til kineserne at religiøs frihed er i deres nations
interesse.

"I've also told them that I think it's in their interest to meet with the
Dalai Lama, and will say so at the ceremony today in Congress."

Jeg har også fortalt dem at jeg tror at det er i deres interesse at mødes
med Dalai Lama, og det vil jeg fortælle ved ceremonien i Kongressen i dag.

Martin:

Hele verden bør stå sammen og undgå at lade sig intimidere af Kinesisk
agression.
Boycot af OL kunne være mulighed.

Kina har en kolossal hær og de forøger deres militærbudget med 17% om
året. - En ganske umotiveret og farlig oprustning.

Mvh
Martin

Fra : Landmand

Dato : 17-10-07 22:20

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote
> [...]

>Kina har en kolossal hær og de forøger deres militærbudget med 17% om
>året. - En ganske umotiveret og farlig oprustning.

Det var en spændende observation. Før krigen WW2 oprustede CCCP
budgettet med flere hundrede procent på få år. Hvis det skulle
komme så vidt, så ved vi da i det mindste, at vi har nogle
voldsberedet "utilpassede unge mænd", som endelig kan være til
lidt nytte på fronten.

Fra : @

Dato : 18-10-07 06:19

On Wed, 17 Oct 2007 21:04:41 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Kina har en kolossal hær og de forøger deres militærbudget med 17% om
>året. - En ganske umotiveret og farlig oprustning.

det skulle ige have været NATO der gjorde sådan under den kolde krig,

alle rødskrigerne ville da have skreget sig hæse

nu er det så deres kommunistiske forbrydervenner i Kina der opruster,
så er tavsheden som sædvanlig meget larmende

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Tim Petersen

Dato : 18-10-07 08:38

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
>

> nu er det så deres kommunistiske forbrydervenner i Kina der opruster,
> så er tavsheden som sædvanlig meget larmende

Ja, de kan åbenbart ikke høre sig selv tænke... men ok, så skulle der også
være _meget_ stille.

Tim

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 15:42

> On Wed, 17 Oct 2007 21:04:41 +0200, "Martin Larsen"
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
> nu er det så deres kommunistiske forbrydervenner i Kina der opruster,
> så er tavsheden som sædvanlig meget larmende

Du mener, når de opruster med raketter til deres dysekanoner?
Eller granater til deres raketstyr?

Da - du er for dum--

Egon

Fra : Ole

Dato : 19-10-07 18:40

Egon Stich wrote:

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Du mener, når de opruster med raketter til deres dysekanoner?
> Eller granater til deres raketstyr?
>
> Da - du er for dum--
>
> Egon

Din argumentation er på linje med Wilstrup, altså når han har drukket
for meget.

Ole M

Fra : Tim Petersen

Dato : 19-10-07 19:06

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> wrote in message

> Din argumentation er på linje med Wilstrup, altså når han har drukket
> for meget.

Jeg er enig i en ting: Det er ikke Egon værdigt... han er bedre end det...
der må være noget der går ham på idag.

Jeg er dybt uenig i, at "du er dum" er på linie med Wilstrup/Kim Larsen. De
to tåber langer simpelthen den ene efter den anden teenage-sviner over
bordet, og det i en uendelighed, så de på ingen måde kan sammenlignes med
Egon.

Desuden når de to tågehoveder ham ikke til sokkeholderne. Han har sgu' i det
mindste noget realitetssans.

Tim