Flere politihunde på Nørrebro
Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 10:20

Hvis de små forkælede autonome voldssvin ikke kan opføre sig ordentligt, så
må de bare få endnu mere tæsk.

Jo mere autonom vold, desto mere tæsk skal de have af politiet. Sådan at det
gør RIGTIG ondt.

Bare send en 2-300 politihunde ind blandt de små forkælede autonome
voldssvin og lad dem bide løs alt det de lyster.

Så kan resten af Danmark sidde og følge med på TV, mens vi får os en kold
bajer og et godt grin

Ren underholdning

Tim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 10:30

Tim Petersen wrote:
> [...]
> voldssvin og lad dem bide løs alt det de lyster.
> Så kan resten af Danmark sidde og følge med på TV, mens vi får os en kold

Du er en ret fantastisk troll :)

2-300 politihunde, så skal der bare bruges flere partisansøm, tegnestifter
og peberspray.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 10:33

> Du er en ret fantastisk troll :)
>
> 2-300 politihunde, så skal der bare bruges flere partisansøm, tegnestifter
> og peberspray.

Findes der mon hundesko?

Whatever, hvis politiet blot får væsentligt videre beføjelser, så skal de
autonome nok få de tæsk der tilkommer dem.

Tim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 10:39

Tim Petersen wrote:
> Whatever, hvis politiet blot får væsentligt videre beføjelser, så skal de
> autonome nok få de tæsk der tilkommer dem.

Så gør dog noget ved det?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Wilstrup

Dato : 17-10-07 10:43

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i
meddelelsen news:slrnfhbm26.1d9.haj@pluto.bananas.dk...

> Så gør dog noget ved det?

Han har det hele i munden - den går i bukserne på ham, når han
siger den slags frække ord.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-10-07 14:21

On Wed, 17 Oct 2007 11:43:27 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i
>meddelelsen news:slrnfhbm26.1d9.haj@pluto.bananas.dk...

>Han har det hele i munden - den går i bukserne på ham, når han
>siger den slags frække ord.

I modsætning til en vis hr. overlærer, der tænder på noget andet...

Fra : Kert Rats

Dato : 17-10-07 19:20

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I modsætning til en vis hr. overlærer, der tænder på noget andet...

Mener du små, frække gymnasiedrenge med stramme numser?

Venligst

Kert Rats

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 20:06

Kert Rats wrote:
> Mener du små, frække gymnasiedrenge med stramme numser?

Er i ikke ved at komme ned på et lidt lavt niveau? Det er lige ved
at være pinligt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-10-07 07:05

Lige ved?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-10-07 06:24

On Wed, 17 Oct 2007 20:20:11 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

>Mener du små, frække gymnasiedrenge med stramme numser?

Det skrev du og ikke jeg.

Fra : Ivannof

Dato : 17-10-07 15:24

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Han har det hele i munden - den går i bukserne på ham, når han siger den
> slags frække ord.

Så kom skolelæreren igen under bæltestedet!

Hilsen Ivan

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-10-07 16:05

On Wed, 17 Oct 2007 16:24:02 +0200, Ivannof wrote:

> Så kom skolelæreren igen under bæltestedet!

Ja, trist at han tilsyneladende har med skolebørn at gøre.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 10:47

> Så gør dog noget ved det?

Det er jeg skam også villig til. Jeg går klart ind for at øge udgifterne til
det københavnske politi væsentligt. Det er en god sag, jeg hellere end gerne
betaler mere i skat til

Tim

Fra : Malene P

Dato : 17-10-07 11:20

> Så gør dog noget ved det?

Måske kommer den dag snart, hvor beboerne får nok og giver sig til at smide
brosten ned i hovedet på JER morderiske køtere?

Malene P

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 12:04

Fra : Malene P

Dato : 17-10-07 17:47

> Så gør dog noget ved det?

Det lyder umiddelbart ret fristende. Men i modsætning til JER morderiske
køtere, hader jeg dyrplageri, går ikke ind for mord på tilfældige -OG jeg
kommer sjældent på Nørrebro. Men jeg ville da gerne se jer stå frem og
indrømme jeres drabsforsøg og hærværk og tage jeres straf for det, betale
erstatning og DEREFTER måske gøre jer fortjent til, hvad i mener, at
samfundet skal varte jer op med.

Malene P

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 20:05

Malene P wrote:
> [...]
> indrømme jeres drabsforsøg og hærværk og tage jeres straf for det, betale
> erstatning og DEREFTER måske gøre jer fortjent til, hvad i mener, at

"Vi" HADER dyrplageri, men samtidlig hader vi også at blive bidt af
politihunde, og så må man jo forsvare sig så godt man kan.
Ville du klappe en hund venligt hvis den prøvede på at bide røven af dig?

Mht. til "drabsforsøg" har det været praktiseret på Nørrebro stort
set siden bydelen kom til af forskellige grupperinger, og det er da
vist trods alt over 100 år siden at nogle fra politiet rent
faktisk er kommet af dage pga. det.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 20:45

> "Vi" HADER dyrplageri, men samtidlig hader vi også at blive bidt af
> politihunde, og så må man jo forsvare sig så godt man kan.
> Ville du klappe en hund venligt hvis den prøvede på at bide røven af dig?

Nu gør den det jo i en god sags tjeneste. Det er jo ikke bare naboens hund
der bider et uskyldigt offer, men en trænet hund der uskadeliggør en
voldsforbryder.

> [...]
> set siden bydelen kom til af forskellige grupperinger, og det er da
> vist trods alt over 100 år siden at nogle fra politiet rent

Under urolighederne i '92 var det også kun fordi politiet skød et par af de
sindsyge voldsgalninge at det ikke gik værre.

Tim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 21:08

Tim Petersen wrote:
> Under urolighederne i '92 var det også kun fordi politiet skød et par af de
> sindsyge voldsgalninge at det ikke gik værre.

Og nogle cafégæster, og så røg en af kuglerne hvor betjenten
undtagelsesvist havde fået løftet pistolen et par grader lige
igennem en rude på Rigshospitalet, en historie de i øvrigt prøvede
af få tysset ihjel.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 21:22

> [...]
> undtagelsesvist havde fået løftet pistolen et par grader lige
> igennem en rude på Rigshospitalet, en historie de i øvrigt prøvede

Jeg ville gerne have set dig skyde med en rolig hånd, hvis der stod en hob
af frådende voldsgalninge og overdængede dig med brosten, mens flere af dine
kolleger blev ramt og gik i jorden.

Din helt, pffffff!!!

Tim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 08:20

Tim Petersen wrote:
> Jeg ville gerne have set dig skyde med en rolig hånd, hvis der stod en hob
> af frådende voldsgalninge og overdængede dig med brosten, mens flere af dine
> kolleger blev ramt og gik i jorden.

Der var en lang række problemer med ledelsen hos politiet under den
aktion, og det var dels pga. det det gik så galt at der blev løsnet
skud.. Men det er du jo ligeglad med, du vil bare trolle :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Tim Petersen

Dato : 18-10-07 08:31

> Der var en lang række problemer med ledelsen hos politiet under den
> aktion, og det var dels pga. det det gik så galt at der blev løsnet
> skud.. Men det er du jo ligeglad med, du vil bare trolle :)

En hob af voldsivrige autonome galninge der har presset politiet op i et
hjørne de ikke kan flygte fra, og flere af deres kolleger bliver hamret ned
af brosten... du kan da sniksnakke til dommedag, men du ville have skidt i
bukserne af angst, din helt!

Flere af de politifolk havde traumer flere år efter og måtte forlade styrken
pga. nogle autonome voldssvin der var utilfredse med den førte
udenrigspolitik.

Tim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 08:51

Tim Petersen wrote:
> [...]
> af brosten... du kan da sniksnakke til dommedag, men du ville have skidt i

Og endnu flere af deres kolleger står 300 meter væk fra området og
beskytter en tom politistation mod nogle mennesker der ikke er der..
Fordi lederen på stationen har glemt dem.

De har ikke noget tåregas fordi de ikke kan finde nøglerne, de har
ikke styr på en skid.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Tim Petersen

Dato : 18-10-07 09:37

> [...]
> Fordi lederen på stationen har glemt dem.
>
> De har ikke noget tåregas fordi de ikke kan finde nøglerne, de har

Nårhja... jamen så er det jo helt ok at de små forkælede autonome voldssvin
prøver at slå dem ihjel med brosten. Det er logisk nok!?!

Tim

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-07 10:40

> 2-300 politihunde, så skal der bare bruges flere partisansøm,
> tegnestifter og peberspray.

Ja dyreplagere er I sikkert også, men det er jo så vold mod embedsmand i
funktion, og der er straffen jo heldigvis til at føle på, så det var da en
god idè synes jeg.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 10:57

N_B_DK wrote:
> Ja dyreplagere er I sikkert også, men det er jo så vold mod embedsmand i
> funktion, og der er straffen jo heldigvis til at føle på, så det var da en
> god idè synes jeg.

En politihund er ikke et dyr, det er et værktøj, dyrplageren er den
idiot der bruger sin hund på en så klam måde.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Malene P

Dato : 17-10-07 11:01

> En politihund er ikke et dyr, det er et værktøj, dyrplageren er den
> idiot der bruger sin hund på en så klam måde.

Så derfor er det naturligvis i orden at bruge partisansøm, tegnestifter og
peberspray mod dem i stedet for at standse med jeres hærgen og kræven ind i
stedet for at gøre noget nyttigt? Du lyder som en ussel køter.

Malene P

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-10-07 11:51

> Du er en ret fantastisk troll :)

Nej han fik sikkert bare mangs tæsk af sine forældre som barn - men han har
selvfølgelig ikke taget skade af det

PEter

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 12:43

"Peter K. Nielsen" <glemdet@no.domain> wrote in message

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Nej han fik sikkert bare mangs tæsk af sine forældre som barn

Næh, jeg opførte mig rimelig ordentligt. Tæv var ikke nødvendigt.

> - men han har selvfølgelig ikke taget skade af det

I know.

Tim

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-10-07 14:25

On Wed, 17 Oct 2007 12:51:22 +0200, "Peter K. Nielsen"
<glemdet@no.domain> wrote:

>Nej han fik sikkert bare mangs tæsk af sine forældre som barn...

Tyv tror, hver mand stjæler...forskellen er bare, at du kunne lide
det.

Fra : @

Dato : 17-10-07 14:57

On 17 Oct 2007 09:29:32 GMT, Hans Joergensen

er i også dyremishandlere?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 16:16

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> er i også dyremishandlere?

Åbenbart også det.

Tim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-10-07 16:27

On Wed, 17 Oct 2007 17:16:01 +0200, Tim Petersen wrote:

> "@" <1@invalid.net> wrote in message

> Åbenbart også det.

Det er tilsyneladende extremt syge personer.

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 16:49

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Det er tilsyneladende extremt syge personer.

Ikke kun tilsyneladende.

Tim

Fra : Frank

Dato : 17-10-07 10:57

Hehj

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis de små forkælede autonome voldssvin ikke kan opføre sig ordentligt,
> så må de bare få endnu mere tæsk.

Nej - de skal anholdet og stilles for en domstol. Det er ikke politiets
opgave at straffe.¨

> [...]

opgave at straffe.¨

> Så kan resten af Danmark sidde og følge med på TV, mens vi får os en kold

Vil nok foretrække Seinfeld eller Battlestar Galactica.

Mvh
Frank

--
We will not be intimidated or pushed off the world stage by people who do
not like what we stand for, and that is, freedom, democracy and the fight

Fra : Neuman

Dato : 17-10-07 12:30

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bare send en 2-300 politihunde ind blandt de små forkælede autonome
> voldssvin og lad dem bide løs alt det de lyster.

Jeg trækker hellere politiet helt ud af konfrontationen jvf mit indlæg i
sidste tråd.

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-07 12:34

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvis de små forkælede autonome voldssvin ikke kan opføre sig ordentligt,
> så må de bare få endnu mere tæsk.

Sprøjt dem med gylle. Økologisk, effektivt og pædagogisk.

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 14:01

Martin Larsen wrote:
> Sprøjt dem med gylle. Økologisk, effektivt og pædagogisk.

Så gør dog noget ved det.. foreslå det til Lene Espersen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-07 14:22

> Så gør dog noget ved det.. foreslå det til Lene Espersen.

Blev du lidt nervøs Hans

Politiet er alt for uopfindsomme - men jeg var imponeret over at de brugte
skum ved rydning af Ruth's hus.

Tiden er inde til forsøg med gylle - det skal naturligvis være af god
kvalitet - i sig selv et lille studium.

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 14:25

Martin Larsen wrote:
> Blev du lidt nervøs Hans

Hvorfor skulle jeg blive det? gør dog noget ved det istedet for bare
at fyre lort af?

> Politiet er alt for uopfindsomme - men jeg var imponeret over at de brugte
> skum ved rydning af Ruth's hus.

Det er vist sådan rimeligt standard når der er risiko for brand.

> Tiden er inde til forsøg med gylle - det skal naturligvis være af god
> kvalitet - i sig selv et lille studium.

Så gør noget ved det :)

Gylle eller tåregas, det er sgu det samme lort.
Og efter 9 timer i en kold kælder i valby tror jeg ikke det er
demonstranterne der er mest trætte af gyllestanken :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 14:27

Hans Joergensen wrote:
> Gylle eller tåregas, det er sgu det samme lort.
> Og efter 9 timer i en kold kælder i valby tror jeg ikke det er
> demonstranterne der er mest trætte af gyllestanken :)

Hov, jeg glemte helt at naboerne på Nørrebro nok vil blive rimeligt
glade for at bydelen ud over at være "smadret" også stinker af gylle
i to uger efter :)

Jeg synes det er en super fed idé du har fået Martin, jeg går ind
for den, det vil give demonstrationerne langt mere gennemslagskraft.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-07 14:55

> Så gør noget ved det :)
>
> Gylle eller tåregas, det er sgu det samme lort.
> Og efter 9 timer i en kold kælder i valby tror jeg ikke det er
> demonstranterne der er mest trætte af gyllestanken :)

Det glæder mig at du også synes at forsøget lyder spændende :)
Personalet i fængslet vil sikkert kunne beskyttes af passende ventilation og
skillevægge.

Mvh
Martin

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-10-07 14:28

On Wed, 17 Oct 2007 13:33:54 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>>
>Sprøjt dem med gylle. Økologisk, effektivt og pædagogisk.

Petroleum er bedre, og desuden er de autognome jo vant til lugten af
pis og lort.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 14:29

Hr Jensen wrote:
> Petroleum er bedre, og desuden er de autognome jo vant til lugten af
> pis og lort.

Fordomme igen? kom nu videre :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jan

Dato : 17-10-07 14:39

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> wrote in message

> Petroleum er bedre, og desuden er de autognome jo vant til lugten af
> pis og lort.

Hallo er alle på nørrebro ikke det

Jan