Foreslår fotofælder ved trafiklys.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-10-07 00:26

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/10/16/235428.htm?rss=true

Glimrende ide.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-07 08:22

"Ludvig Nielsen" skrev

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/10/16/235428.htm?rss=true
>
> Glimrende ide.

Ja - det skal bare virke. Vi har haft det i nogle år i Århus. Her virkede
det desværre ikke.

Hvorfor kaldes de "fotofælder", når der i virkeligheden er tale om "positivt
adfærdsregulerende installationer"?

--
- Jensby
(der opfatter sig selv som en socialliberal humanist - og en ikke troende

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-07 08:53

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote in message
> Hvorfor kaldes de "fotofælder", når der i virkeligheden er tale om
> "positivt adfærdsregulerende installationer"?

Nej der er i virkeligheden tale om pengemaskiner, og intet andet end det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank

Dato : 17-10-07 09:59

> Nej der er i virkeligheden tale om pengemaskiner, og intet andet end det.

Og der er det herlige ved dem at man blot kan overholde færselsloven og så
ikke bidrager.....

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-10-07 02:49

On Wed, 17 Oct 2007 10:58:57 +0200, Frank wrote:

> Hej
>
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og der er det herlige ved dem at man blot kan overholde færselsloven og så
> ikke bidrager.....

Jeps.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-10-07 02:48

On Wed, 17 Oct 2007 09:53:12 +0200, N_B_DK wrote:

> "Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote in message
>
> Nej der er i virkeligheden tale om pengemaskiner, og intet andet end det.

Følg loven og de bliver ikke et problem, såre enkelt.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-10-07 02:47

On Wed, 17 Oct 2007 09:22:16 +0200, Jan Bang Jensby wrote:

> "Ludvig Nielsen" skrev

> Ja - det skal bare virke. Vi har haft det i nogle år i Århus. Her virkede
> det desværre ikke.

Ok, må da håbe de får skidtet til at virke.

> Hvorfor kaldes de "fotofælder", når der i virkeligheden er tale om "positivt
> adfærdsregulerende installationer"?

Godt spørgsmål.