Eksempel hvordan voksne i dk opfører sig n~
Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-07 13:58

news:471486f7$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Skræmmende som ovenstående person skaber sig som et lille barn, når han ikke
kan få sin vilje.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Cindy

Dato : 16-10-07 19:50

"N_B_DK" skrev i en meddelelse

> Skræmmende som ovenstående person skaber sig som et lille barn, når han
> ikke kan få sin vilje.

Ja, men det dér du har lagt ind, for at man kan klikke på det, opfører sig
sandelig også helt vildt, lige når man har klikket. Jeg er da bange for, at
jeg nu er blevet påført et eller andet, som bare lynhurtigt downloadede og
fløj afsted et eller andet sted hen - på min computer ? - hvor jeg nu ikke
kan se det nogen steder.

Hvad var det egentlig for noget.?

Cindy

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-07 20:45

"Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk> wrote in message

> [...]
> lynhurtigt downloadede og fløj afsted et eller andet sted hen - på
> min computer ? - hvor jeg nu ikke kan se det nogen steder.

præcis det samme som det her

(det er adressen til det indlæg du skrev), hvis du trykker på det kan du så
se at det var dit eget indlæg.

Fra : Cindy

Dato : 16-10-07 21:15

"N_B_DK" skrev i en meddelelse

> præcis det samme som det her
>
> (det er adressen til det indlæg du skrev), hvis du trykker på det kan du
> så se at det var dit eget indlæg.

Arrrghhh........... nu går jeg langt ud på en mark og graver mig ned.

Og jeg forstår stadig ikke et klap, men skidt være med det.

Cindy

Fra : Tim Petersen

Dato : 16-10-07 23:21

> Arrrghhh........... nu går jeg langt ud på en mark og graver mig ned.
>
> Og jeg forstår stadig ikke et klap, men skidt være med det.
>

> Cindy

Han "linker" til et andet indlæg, som du så kan læse (downloade) ved at
klikke på linket.

Tim

Fra : Neuman

Dato : 17-10-07 13:16

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk> wrote in message

> Han "linker" til et andet indlæg, som du så kan læse (downloade) ved at
> klikke på linket.

Og linket virker ikke for alle - bl.a. mig

Fra : Tim Petersen

Dato : 17-10-07 13:31

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message

> Og linket virker ikke for alle - bl.a. mig

Mærkeligt... virker fint her.

Tim