De onde muslimer
Fra : Landmand

Dato : 15-10-07 23:44

Der er bander af indvandrere som går rundt, og de kører rundt på
scootere, og hvad skal man gøre, hvis der lige pludselig løber en
muslim op bagfra, når jeg går hjem, og han sparker eller stikker,
så at man vælter omkuld.

De er onde og grusomme, og de hader os selvom de bliver forsørget
og underholdt.

Hvorfor må jeg ikke være bevæbnet, når man skal udsættes for den
slags? Det burde jo være politiet, som ordnede dem, men det gør
de jo ikke!

Politiet har bind på hænderne, når de ikke må skyde (uha, det
kommer i TVavisen, når de skyder et lygegyldigt affaldsmenneske,
der overfalder dem) og når de ikke må sætte de 14-årige muslimer
i fængsel.

Lad os dog hænge de kriminelle på torvet, for de er jo bare dumme
og overflødige i alle henseender. Eller vent! Der er ingen grund
til at være blodtørstig selv overfor de dumme muslimer, for man
burde bare aflive dem hurtigt uden for offentlighedens øjne,
eller også give dem fodlænker på i et stenbrud, hvor de kunne
være til lidt nytte.

Fra : Peter

Dato : 16-10-07 06:45

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> burde bare aflive dem hurtigt uden for offentlighedens øjne,
> eller også give dem fodlænker på i et stenbrud, hvor de kunne

Ladf os håbe at der en dag bliver indført RIGTIGE muhamedaner tilstande i
landet,
så bliver lørdagsundeholdningen på det lokale torv:
- Pisk
- Afskæring at legemesdele
- Stening
- Hængning
og man kan forestille sig at alle voldelige muhamedanere er dem der lægger
krop til.

Fra : @

Dato : 16-10-07 14:19

On Tue, 16 Oct 2007 07:45:00 +0200, "Peter" <llo_@wer-der.dd> wrote:

> [...]
>- Hængning
> og man kan forestille sig at alle voldelige muhamedanere er dem der lægger

det skal du ikke forestille dig, da straffen for onde ting
muhamedanere begår mod undermennesker næsten ikke straffes

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Tim Petersen

Dato : 16-10-07 07:36

"Landmand" <df@df.INVALID> wrote in message news:ff0jef$odi$1@aioe.org...
> [...]
> burde bare aflive dem hurtigt uden for offentlighedens øjne,
> eller også give dem fodlænker på i et stenbrud, hvor de kunne

Gå i seng, Bo Warming.

Tim

Fra : Pernille

Dato : 16-10-07 15:12

> [...]
> burde bare aflive dem hurtigt uden for offentlighedens øjne,
> eller også give dem fodlænker på i et stenbrud, hvor de kunne

Jeg tror, at du prøver på at være sjov! Ha ha!
Hvis ikke, du prøver på at være sjov, så er du syg i hovedet!
Så bør du gå til psykolog!
Men, jeg håber at du prøver på at lave sjov...?

Fra : Landmand

Dato : 16-10-07 18:36

Pernille <Hovedst@den> wrote

>"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

>Jeg tror, at du pr?ver p? at v?re sjov! Ha ha!
>Hvis ikke, du pr?ver p? at v?re sjov, s? er du syg i hovedet!
>S? b?r du g? til psykolog!
>Men, jeg h?ber at du pr?ver p? at lave sjov...?

Du er en kvinde, så du skal nok ikke bryde dit lille hoved med
dette UHUMANISTISKE indlæg.

"Hvis manden i sit inderste er kun ond, da er kvinden kun slet"
Nietzsche

Fra : Tim Petersen

Dato : 16-10-07 16:43

"Landmand" <df@df.INVALID> wrote in message news:ff2lpd$7kq$2@aioe.org...
> [...]
> dette UHUMANISTISKE indlæg.
>
> "Hvis manden i sit inderste er kun ond, da er kvinden kun slet"

Tag spændedragten på igen.

Tim

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-07 17:20

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i meddelelsen news:ff2lpd$7kq$2@aioe.org...

> "Hvis manden i sit inderste er kun ond, da er kvinden kun slet"
> Nietzsche

Det hører vist til sjældenhederne at Nietzsche øver sig i galanterier.

Mvh
Martin

Fra : Landmand

Dato : 16-10-07 23:41

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote

>Det hører vist til sjældenhederne at Nietzsche øver sig i galanterier.

Det er en dyd at være galant overfor kvinder, hvis disse opfører
sig anstændigt, og som man bør forvente af en kvinde, som ikke er
besmudset af den moderne levevis udskejelser. Der er jo ikke
mange ærbare og dydige kvinder tilbage at være galant overfor,
så de respektløse (overfor sig selv og andre) kvinder, som
Pernille, bør man svare igen efter samme mål, som man svarer en
uhøflig mand igen. Det er dog altid bedst at være civil og
smagfuld i sit genmæle, uanset hvad man måtte have været udsat
for af bagvaskelse og spot.